Marketing mreža objavila je danas treću Now&10 Talks epizodu, novi video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.
Ulična umetnost odavno je dostigla status komercijalno prihvatljive, pa čak i poželjne. Mnogi veliki i mali brendovi širom sveta uključuju ulične umetnike u svoje kampanje, kako bi skrenuli pažnju na svoje proizvode ili usluge. Brojni primeri murala i street arta, koje ćete imati prilike da vidite u ovoj epizodi, dokaz su da ulična umetnost i reklame više nisu kontradiktorni.
Sa Vladimirom Latinovićem, marketing menadžerom grupe brendova u kompaniji Atlantic Štark, razgovarali smo o umetnosti u advertajzingu. Zašto bi brendovi trebali više se okrenu umetnosti, ali i da li je umetnost baš za svaki brend? Utiču li brendovi posredno ili neposredno na umetnost i kulturu nekog podneblja? Analizirali smo primere umetnosti u advertisingu, izvlačili zaključke i ponudili rešenja.
#Now10Talks #umrežavanje10 #marketingmreža
Ceo video dostupan je na YouTube kanalu Marketing mreže: