Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Now&10 Talks: U „obućara“ NFT cipele!

Marketing mreža objavila je danas petu Now&10 Talks epizodu, novi video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.

Svega 8% agencija u regionu redovno, makar jednom nedeljno, komunicira svoje aktivnosti u medijima, pokazalo je najnovije istraživanje koje je Marketing mreža sprovela krajem prošle godine. Jednom mesečno komunicira 25% agencija, ali ipak velika većina ispitanika, njih 67%, reklo je da svoje aktivnosti neredovno komunicira ili gotovo nikada. Ovi procenti su zabrinjavajući, imajući u vidu da je posao agencija upravo komunikacija.

U okviru pete Now&10 Talks epizode, sa Ilijom Brajkovićem, partnerom u hrvatskoj digitalnoj agenciji Kontra, razgovarali smo o (ne)komunikaciji komunikacijske industrije. Kako podići marketinški hajp i da li upravo komunikacija danas pravi razliku na tržištu? Analizirali smo primere iz prakse, izvlačili zaključke i ponudili rešenja.

#Now10Talks #umrežavanje10 #marketingmreža

Ceo video dostupan je na YouTube kanalu Marketing mreže:

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!