Marketing mreža objavila je danas novu Now&10 Talks epizodu, video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.
Iz fizičkog sveta masovno smo prešli u virtuelni, u kojem više od decenije dominiraju Facebook, Twitter i Instagram. Dužina njihovog postojanja pratila je i uvećanje njihovog značaja, ali i sveprisutnost u našim životima.
U okviru devete Now&10 Talks epizode, sa Darkom Sokovićem, rukovodećim partnerom za strategiju i razvoj u agenciji Propulsion, razgovarali smo o novoj pismenosti. Koje su ključne promene u medijskoj i digitalnoj pismenosti građana Srbije u poslednje tri godine? Možemo li danas na društvenim mrežama lako da prepoznamo fake news? Zašto opada poverenje u informacije koje brendovi plasiraju u novim i tradicionalnim medijima? Analizirali smo primere iz prakse, izvlačili zaključke i ponudili rešenja.
Ovu Now&10 Talks epizodu podržao je USAID Srbija & Propulsion.
#Now10Talks #umrežavanje10 #marketingmreža