Marketing mreža objavila je danas novu Now&10 Talks epizodu, novi video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.
Način upotrebe jezika i reči mnogo govori o nama. Izbor izraza uslovljen je našim stavovima, pogledom na svet, kulturom, ali i obrazovanjem. Jezik i reči imaju moć da započnu, ali i prekinu neki odnos, izazovu krize, ali i promenu svet na bolje.
U okviru osme Now&10 Talks epizode, sa Jelenom Stojanovski, marketing menadžerkom kompanije Galenika, razgovarali smo o upotrebi jezika u kampanjama. U kojoj meri brendovi koriste moć jezika u marketingu? Da li je ciljna grupa ta koja diktira jezik kampanje? Da li brendovi treba na sebe da preuzmu ulogu „učitelja srpskog jezik“ i koje benefite to može doneti društvu dugoročno? Analizirali smo primere iz prakse, izvlačili zaključke i ponudili rešenja.
#Now10Talks #umrežavanje10 #marketingmreža
Ceo video dostupan je na YouTube kanalu Marketing mreže: