Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Now&10 Talks: Lajk (ni)je glas!

Marketing mreža objavila je danas novu Now&10 Talks epizodu, video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.

Do izbora u Srbiji ostalo još manje od tri nedelje. Predizborna kampanja poprilično se zahuktala, posebno na internetu. Međutim, zastupljenost političara na Instagramu i drugim društvenim mrežama, kao i njihov broj pratilaca, ne treba dovoditi u vezu sa rejtingom, smatraju stručnjaci za politički marketing.

U okviru 10. Now&10 Talks epizode, sa Markom Marjanovićem, Digital & Creative Head u agenciji Ovation BBDO, razgovarali smo o političkoj komunikaciji. Imaju li stranke u Srbiji jasne komunikacijske strategije? Da li se izbori 2022. godine dobijaju na društvenim mrežama? Ali i da li bi brendovi trebali da smanje intenzitet oglašavanja u toku predizborne kampanje? Analizirali smo primere iz prakse, izvlačili zaključke i ponudili rešenja.

#Now10Talks #umrežavanje10 #marketingmreža

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!