Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Now&10 Talks: I šta ćemo sad?

Marketing mreža objavila je danas novu Now&10 Talks epizodu, video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.

Uz razumevanje kulture i muzike, dolazi i razumevanje fanova tj. potrošača bilo kog brenda. Muzika sve češće postaje integralni deo strategije brenda – kroz velike muzičke platforme ili ekskluzivna sponzorstva koncerata, a sve sa ciljem da proizvod postane deo kulture, ili ojača svoj kulturni uticaj.

U okviru 13. Now&10 Talks epizode, sa Milenom Maksić, Digital Director u agenciji Ovation BBDO, razgovarali smo o vezi između muzike i brendova. Kako su brendovi u Srbiji odreagovali na pobedničku pesmu koja će, ove godine, predstavljati Srbiju na Evroviziji? Kako se danas postiže viralnost, ali i na koji način jedno muzičko takmičenje može da bude zanimljivo brendovima za komunikaciju sa širom publikom? Analizirali smo primere iz prakse, izvlačili zaključke i ponudili rešenja.

#Now10Talks #umrežavanje10 #marketingmreža

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!