Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Now&10 Talks: I šta ćemo sad?

Marketing mreža objavila je danas novu Now&10 Talks epizodu, video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.

Uz razumevanje kulture i muzike, dolazi i razumevanje fanova tj. potrošača bilo kog brenda. Muzika sve češće postaje integralni deo strategije brenda – kroz velike muzičke platforme ili ekskluzivna sponzorstva koncerata, a sve sa ciljem da proizvod postane deo kulture, ili ojača svoj kulturni uticaj.

U okviru 13. Now&10 Talks epizode, sa Milenom Maksić, Digital Director u agenciji Ovation BBDO, razgovarali smo o vezi između muzike i brendova. Kako su brendovi u Srbiji odreagovali na pobedničku pesmu koja će, ove godine, predstavljati Srbiju na Evroviziji? Kako se danas postiže viralnost, ali i na koji način jedno muzičko takmičenje može da bude zanimljivo brendovima za komunikaciju sa širom publikom? Analizirali smo primere iz prakse, izvlačili zaključke i ponudili rešenja.

#Now10Talks #umrežavanje10 #marketingmreža

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!