Marketing mreža objavila je danas novu Now&10 Talks epizodu, video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.
Uz razumevanje kulture i muzike, dolazi i razumevanje fanova tj. potrošača bilo kog brenda. Muzika sve češće postaje integralni deo strategije brenda – kroz velike muzičke platforme ili ekskluzivna sponzorstva koncerata, a sve sa ciljem da proizvod postane deo kulture, ili ojača svoj kulturni uticaj.
U okviru 13. Now&10 Talks epizode, sa Milenom Maksić, Digital Director u agenciji Ovation BBDO, razgovarali smo o vezi između muzike i brendova. Kako su brendovi u Srbiji odreagovali na pobedničku pesmu koja će, ove godine, predstavljati Srbiju na Evroviziji? Kako se danas postiže viralnost, ali i na koji način jedno muzičko takmičenje može da bude zanimljivo brendovima za komunikaciju sa širom publikom? Analizirali smo primere iz prakse, izvlačili zaključke i ponudili rešenja.
#Now10Talks #umrežavanje10 #marketingmreža