Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

„Novosti“ sve popularnije na Internetu

Sajt kompanije „Novosti“ najviše je najpredovao za poslednjih godinu dana među sadržajima koje na Internetu pretražuju čitaoci Srbije. Virtuelna stranica „Novosti“ nalazi se na sedmom mestu po broju poseta, a kada je reč o informativnom sadržaju – u samom vrhu, uz konstantan uzlazni trend. Ove podatke za januar je objavila kompanija „Gemius“, vodeća firma koja je bavi istraživanjima o internet publici.
Anketa je pokazala da Srbe na vebu ipak najviše zanima informativni sadržaj, u koje, između ostalog, spada i sajt „Večernjih novosti“. Tako lista najposećenijih domaćih sajtova pokazuje da srpski posetioci na internetu najviše traže vesti, zatim humor i polovne automobile.
Čak šest od top 10 sajtova po broju realnih korisnika su njuz portali ili agregatori, dok dva nude humoristički sadržaj, navodi se u istraživanju „Gemiusa“. Podaci za januar 2012. godine su prikupljeni na više od 100 najvećih domaćih sajtova sa reprezentativnim uzorkom od preko 22.500 ispitanika iz Srbije starijih od 15 godina. Ukupan broj internet korisnika ove starosne grupe u januaru je bio veći od 2,7 miliona. Istraživanje je pokazalo da više od 66 odsto internet korisnika u Srbiji pristupa globalnoj mreži svakodnevno. Najbrojnija starosna među njima je od 15 do 24 godina, a za njima su i oni između 25 i 34 godina, kojih je 26,5 odsto.
Bazirani na izjavama posetilaca, rezultati januarske anekte pokazuju da oko 60 odsto korisnika interneta u Srbiji najmanje jednom nedeljno traži novosti na vebu, a isto toliko i sluša onlajn radio ili muziku. Gotovo upola manje, oko 35 odsto, virtuelnu mrežu koristi za obrazovanje. Gledanje videa je uobičajena aktivnost za 54 odsto njih, a online igrice su redovna razbibriga za trećinu posetilaca. Nijansu slabije su kotirani mali oglasi – 29 odsto, bankarske usluge i informacije o turističkim aranžmanima na redovnom nivou traži manje od 10 odsto posetilaca, dok je najmanje interesovanje za online kupovinu – svega 7,6 odsto posetilaca.

Izvor: Novosti

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!