Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Novogodišnja kampanja NLB Grupe u prvi plan stavlja brigu o čoveku!

REGION – Saatchi&Saatchi i NLB Group predstavili su nedavno novu komunikacijsku platformu „mogućnosti“, koja je bila strateško polazište i pri keiranju novogodišnje kampanje. U njoj se ističe emotivni TV oglas koji u pvi plan postavlja brigu u čoveku.

„Tu smo kod kuće. Tu su naše porodice, prijatelji, saradnici, komšije. Tu dišemo punim plućima, stvaramo, doživljavamo uspone i padove, kreiramo veze. I za svoj se dom želimo brinuti na najbolji način i tako stvarati mogućnost za bolji svet. Stariji i deca su dve najranjivije grupe u društvu i naša inspiracija da se dobro dobrim vraća. Zato smo i ove godine u praznično vreme dobrotvorne ustanove na svim našim tržištima JI Evrope podržali donacijama. U Sloveniji smo 200.000 evra podelili Fondu za nadarenu decu Kumstvo i društvu Humanitarček koje se zalaže za dostojan život starijih. S tim sredstvima ćemo 200 nadarene dece, koja žive na pragu rizika od siromaštva, pomoći da iduće godine mogu i dalje razvijati svoj talenat, a na drugoj strani ćemo osigurati 21.000 toplih obroka za starije. Upravo odvažnost, podsticanje nadarenih na inovativnost i kreativnost te traženje novih mogućnosti su srce našega TV oglasa“, kaže Andrej Krajner, direktor komunikacija u NLB Grupi.

U kreiranju ove regionalne kampanje učestvovale su ekipe iz Ljubljane, Beograda i Skoplja, a oglas je snimljen u Ljubljani.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!