REGION – Saatchi&Saatchi i NLB Group predstavili su nedavno novu komunikacijsku platformu „mogućnosti“, koja je bila strateško polazište i pri keiranju novogodišnje kampanje. U njoj se ističe emotivni TV oglas koji u pvi plan postavlja brigu u čoveku.
„Tu smo kod kuće. Tu su naše porodice, prijatelji, saradnici, komšije. Tu dišemo punim plućima, stvaramo, doživljavamo uspone i padove, kreiramo veze. I za svoj se dom želimo brinuti na najbolji način i tako stvarati mogućnost za bolji svet. Stariji i deca su dve najranjivije grupe u društvu i naša inspiracija da se dobro dobrim vraća. Zato smo i ove godine u praznično vreme dobrotvorne ustanove na svim našim tržištima JI Evrope podržali donacijama. U Sloveniji smo 200.000 evra podelili Fondu za nadarenu decu Kumstvo i društvu Humanitarček koje se zalaže za dostojan život starijih. S tim sredstvima ćemo 200 nadarene dece, koja žive na pragu rizika od siromaštva, pomoći da iduće godine mogu i dalje razvijati svoj talenat, a na drugoj strani ćemo osigurati 21.000 toplih obroka za starije. Upravo odvažnost, podsticanje nadarenih na inovativnost i kreativnost te traženje novih mogućnosti su srce našega TV oglasa“, kaže Andrej Krajner, direktor komunikacija u NLB Grupi.
U kreiranju ove regionalne kampanje učestvovale su ekipe iz Ljubljane, Beograda i Skoplja, a oglas je snimljen u Ljubljani.