Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Novo izdanje studentskog takmičenja IdejaXica

REGION – U petak 1. februara 2013. otvaraju se prijave za drugo izdanje IdejaXica, studentskog takmičenja koje će se održati u sklopu Dana komunikacija – festivala marketinških komunikacija u Hrvatskoj. Zadatak ovogodišnjeg takmičenja je osmišljavanje marketinške strategije repozicioniranja brenda za studente Erste Club, za klijenta Erste&Steiermärkische Bank. Od studenata se očekuje osmišljavanje proizvoda, usluga i pogodnosti te komunikacijskih, sponzorskih i drugih aktivnosti putem kojih će Erste Club pristupiti studentima kao svojim korisnicima i na najbolji mogući način odgovoriti na njihove potrebe.
Žiri, kojeg čine stručnjaci iz oblasti marketinga, ocenjivaće radove na temelju dva osnovna kriterijuma: originalnost i argumentacija predložene strategije/ideje. Najbolji predlog biće u celosti ili delimično realizivan i tržišno sproveden od strane klijenta, a student ili tim čiji rad bude proglašen najboljim osvaja pet hiljada kuna na Diners kartici i dobija priliku za učenje uz praksu u trajanju od najmanje jednog meseca u sektoru marketinga Erste&Steiermärkische banke. Takođe, pobednik će biti pozvan na učešće na festivalu Dani komunikacija.
Takmičenje IdejaXica zajednički organizuju HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i IAB Hrvatska, a podržavaju ga najvažnije obrazovne institucije u zemlji sa stručnim opredjeljenjem marketinga, kao što su Ekonomski fakultet Zagreb (EFZG), Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM), VERN, WantAd School i Agora. Neke od navedenih obrazovnih institucija, poput EFZG-a uključile su zadatak ovogodišnjeg takmičenja u svoj redovan studentski program te se provodi pod stručnim vodstvom mentora i deo je završne ocene iz predmeta u kojem se sprovodi.
“Tamičenje IdejaXica važna je inicijativa Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje – HURA jer pruža priliku studentima da na primeru realnog zadatka iz prakse odmere svoje kreativne snage te ostave svoj prvi trag u svetu marketinga. HURA ovim projektom želi podstaknuti mlade kreativce i inovatore i pružiti im priliku da upoznaju svet oglašavanja i postanu deo nacionalnog festivala komunikacija”, izjavili su iz HURA-e.
Na takmičenju IdejaXica mogu učestvovati studenti koji studiraju u Hrvatskoj i studenti koji imaju hrvatsko državljanstvo, a studiraju u inostranstvu. Prijavljeni mogu biti pojedinci ili tim s najviše pet članova. Radovi se mogu predati do 15. marta 2013. putem adrese elektronske pošte: idejaxica@idejax.com.

Više informacija na: danikomunikacija.com

 

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!