Kanal Discovery Channel najavio je novi televizijski izgled čime će obeležiti početak letnje šeme. Novi vizuelni identitet je aktuelan od danas. Novi identitet je kreiran u okviru kompanije Discovery Networks pod rukovodstvom kreativnog direktora Stephena Roylea.
Najvažniji deo novog izgleda kanala je novi logo na kojem je dosadašnji Discovery-jev globus isprepletan sa slovom „D”. Novi logo postoji u šest verzija: Heroj, Voda, Vatra, Čovekovo delo, Zlato i Led, a u planu su i neke druge koje bi se koristile u specijalnim prilikama kao što je predstojeća sezona emisija o ajkulama „Nedelja ajkula”. Svaka verzija ima svoj posebni logo i paletu boja, koja naglašava i upućuje na raznolikost programa kanala Discovery Channel.
„Sada smo dovoljno sigurni u značaj našeg brenda i možemo slobodno da kažemo da je slovo D naše slovo. Novi logo je živopisan, sa više dinamičnosti, i svih šest verzija predstavljaju raznoliki asortiman sadržaja na kanalu koji treba da zadovolje radoznalost naših gledalaca”, rekla je Alexandra Tiganas, direktor kanala za jugoistočnu Evropu u kompaniji Discovery Networks CEEMEA.