today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Novi ROSA projekat ljubavi

Dojenje je jako važno – kako za kontakt majke sa detetom, stvaranje prisnosti i emotivne veze, tako i za razvoj imuniteta deteta i smanjenje svih zdravstvenih rizika kojima može biti izloženo. ROSA je prepoznala koliko je bebama mamino mleko važno i u saradnji sa agencijom McCann Beograd kreirala novi projekat ljubavi, koji je podržalo i Ministarstvo zdravlja Republike Srbije.

“Uvek nam je drago kada dobijemo poziv da učestvujemo u stvaranju kampanje od velike važnosti za celokupno društvo u kom živimo. Ovoga puta Rosa nas je pozvala da pomognemo u podizanju svesti o važnosti dojenja, postojanju problema sa kojima se mame pri dojenju mogu sresti, njihovim strahovima i nejasnoćama, i slanju poruke da postoji način da se ovi problemi kroz edukaciju i stručnu pomoć razreše u ROSA kutku za mame i bebe. Ceo naš kreativni tim je sa puno ljubavi i poštovanja pristupio osmišljanju kampanje koja će poslati snažnu poruku o važnosti prirodne ishrane beba. Na snimanju TV spota bili smo u prilici da prisustvujemo stvaranju ove slatke magije koja je ispunila naša srca i nekima od nas izmamila suze, a po završetku montaže smo odahnuli sa zadovoljstvom, ponosni na ono što smo stvorili“ rekla je Divna Peškir, Copywriter u agenciji McCann Beograd.

„Želimo da mama i bebama ulepšamo prve zajedničke dane i zato od svake kupljene 1.5l boce prikupljamo 1 dinar za otvaranje kutaka za pomoć i edukaciju pri dojenju u porodilištima širom Srbije. Kroz ovu kampanju želimo da poručimo svim budućim mamama da ih ROSA u potpunosti razume, da je uz njih, i da će na kraju ove velike akcije biti u prilici da im ponudi svu dodatnu edukaciju i pomoć pri dojenju ukoliko im bude bila potrebna. Čuvamo #OnoStoJeVazno“, Juliju Žigić – Senior Brand manager NCB, The Coca-Cola Company.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!