Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Novi LINK posvećen predizbornom izveštavanju

Specijalno izdanje (br. 97) časopisa za profesionalce u medijima „LINK“ pod nazivom „Predizborno izveštavanje“ dostupno je u elektronskoj formi.

Izdvajamo neke od naslova:
dr Srđan Damnjanović: Merton i Eko – talk show na Teorijaviziji
Miloš Đajič: Promena filozofije komunikacije
mr sc. Renata Radić-Dragić: Koliko duboko možemo pasti
dr Goran Bulatović: Preizborni vox populi ili korisnički generisan medijski sadržaj
doc dr. Vladimir Barović: Predizborno izveštavanje u prošlosti: stara tema novi izazovi

Celo specijalno izdanje možete pročitati OVDE.

Izvor: UNS

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!