Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Novi datumi održavanja foruma IZAZOV 2020

U skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije u vezi sa globalnom situacijom širenja COVID-19 virusa i odluke Vlade Republike Srbije o zabrani okupljanja u zatvorenom prostoru, a zbog bezbednosti svih učesnika, predavača i partnera koji podržavaju naš forum, IZAZOV 2020 ove godine umesto krajem marta biće održan 2. i 3. juna 2020. u Beogradu. Šesti po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2020, u organizaciji Marketing mreže, biće održan pod sloganom „Don’t beautify the world, CHANGE IT“. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Program foruma ostaje isti, a glavna tema 6. regionalnog foruma komunikacionih lidera biće usmerena na advertising koji menja svet i čini ga boljim mestom, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Severne Makedonije.

Teme foruma biće i migracije zaposlenih – kako privući i zadržati ljude u kompanijama i agencijama u eri krize talenata; B2E model poslovanja budućnosti; hiperkonvinijens sindrom; ko postavlja pravila igre i ko preuzima odgovornost za (ne)uspeh; ali i postoji li recept za postizanje uspeha na regionalnom tržištu i sa kojim se problemima susreću agencije i kompanije koje posluju na regionalnom nivou. Na forumu će se, takođe, govoriti i o tome kako obezbediti održivo i skalabilno poslovanje, te prilagoditi proizvode i usluge zahtevima tržišta, kao i kakvo nam iskustvo brendovi kreiraju i kako da brendovi budu više – human, emotional i engaging.

Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, a biće i organizovan teambuilding za učesnike. U okviru radionica, svoje studije slučaja predstaviće, između ostalih, i kompanije MARS, Bekament, Apatinska pivara, Bambi, Forma Ideale, Vip Mobile, PepsiCo, Ušće Shopping Centar i Mercator S.

Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2020 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija Smart+ Research.

Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2020 traje do 15. maja, a broj mesta je ograničen. Rane prijave produžene su do 15. aprila. Sve kupljene kotizacije validne su za IZAZOV 2020 koji će biti održan u junu.

Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs

Forum IZAZOV 2020 podržale su agencije partneri Ovation BBDO, Headline, Degordian, DPC Group, Smart+ Research, Alma Quattro, Info Media Group, kao i Novaston Marketing Consultancy, Chameleon Rental, Propix, Represent System, Kreativa New Formula an element of Alkemy, V+O Communications, New Moment New Ideas Company i Šema Production. Kompanije koje su podržale ovogodišnji forum su Vip Mobile, Marbo Product, Microsoft, Bambi, Apatinska pivara, Forma Ideale, Grand kafa, Knjaz Miloš i UniCredit banka.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!