today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Novi alati za nove kampanje

„Poslovni ambijent već niz godina ne ide na ruku akterima u komunikacijskom lancu. I 2016. godina će biti podjednako izazovna sudeći po makroekonomskim pokazateljima i generalnim kretanjima kako na domaćem tržištu, tako i u okruženju. U Srbiji se ukupna potrošnja ne oporavlja tempom koji bismo voleli usled oštrih mera fiskalne konsolidacije, a mnogim kompanijama predstoje reforme ali i zaokreti u poslovanju zbog procesa harmonizacije domaćeg zakonodavstva sa evropskim. U takvim okolnostima, logično je da postoji doza opreza u sprovođenju biznis strategija, što se na komunikacijsku industriju može odraziti u vidu manjeg broja kampanja i smanjenju budžeta za oglašavanje“, rekao je za magazin Cord Jovan Stojanović, direktor agencije Direct Media Srbija.

Prema njegovim rečima, ipak se pokazalo da upravo takve situacije neki oglašivači prepoznaju kao svoju šansu da u uslovima krize dodatnim ulaganjem zauzmu pozicije koje će naplatiti u godinama koje dolaze. „Dalje, donose dodatni podstrek na strani agencija i čvršće povezivanje sa klijentima, pa verujem da ćemo i u narednom periodu biti dobar saveznik kompanijama i brendovima u donošenju ispravnih i pravovremenih odluka.“

Na pitanje – šta smatrate “zlatnim pravilima” tržišne komunikacije, Stojanović je odgovorio: „Doslednost i poverenje – kako u odnosima brenda i konzumenata, tako i u saradnji agencija i klijenata. Svedoci smo sudbina mnogih velikih brendova koji su podlegli pritiscima promena u komunikacijskom okruženju, nisu ostali dosledni svom identitetu izgubivši poverenje potrošača. Ista analogija može da se primeni u poslovnim komunikacijama gde svaka strana želi da zna na šta može da računa dugoročno. Ostati dosledan sopstvenim vrednostima i graditi odnose poverenja u kojoj će obe strane samo kroz takav partnerski odnos rasti na duge staze, jedina je dobitna kombinacija.“

Ceo intervju pročitajte na sajtu agencije Direct Media Srbija.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!