Nove kategorije IdejeX i Mixx!

REGION – Ovogodišnji festival Dani komunikacija održaće se od 28. do 31. marta na već tradicionalnoj lokaciji, u hotelu Lone u Rovinju. Kao i svake godine do sada, pozivaju se agencije da prijave svoje projekte na prestižna takmičenja IdejuX i Mixx sa svojim kreativnim projektima i digitalnim kampanjama. Za projekat koji se na IdejiX pokaže najuspešnijim i osvoji Grand Prix organizatori će snositi trošak prijave za Cannes Lions 2019, dok će rad koji dobije titulu Best in Show IdejeX svoje snage moći da odmeri na takmičenju Mixx Europe 2020, čije će učešće takođe finansirati organizatori.

Nacionalno kreativno takmičenje IdejaX nagrađuje najoriginalnije ideje koje su jedinstvene i pomeraju granice, nezavisno od vrste medija u kojem su realizovane, kao i umetnost zanata i izvođenja, dok se s druge strane u sklopu takmičenja Mixx dodeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u oblasti tržišnih komunikacija.

IdejaX
Media Neutral naziv je za grupu od 11 kategorija prema poslovnim kategorijama industrija u kojoj posluju klijenti (hrana, alkoholna pića, bezalkoholna pića, trgovina i domaćinstvo, moda, zdravlje i lepota, turizam, kultura i slobodno vreme, telekomunikacije, finansijske i osiguravajuće usluge, društvene akcije, korporativne komunikacije i razno), čime je iskazan bitan značaj oglašivača na takmičenju. Ovogodišnje takmičenje IdejaX biće posebno primamljivo digitalcima, dizajnerima i produkcijskim kućama – upravo za njih prvi put je otvorena nova grupa naziva Craft u kojoj se nagrađuju kategorije digital, film i dizajn. Ideje prijavljene za neku od kategorija u ovoj grupi moraće pokazati svoje umeće produciranja izvanrednih rešenja pomoću inovativnih tehnika i veština.
Na IdejiX mogu konkurisati celovite kampanje, kao i pojedinačni radovi koji su se sprovodili od 1. januara 2018. do 4. marta 2019. Projekte će biti moguće prijaviti do 10. marta, što je ujedno i poslednji prijavni rok. Za tri kategorije iz nove grupe (Craft) kvalifikacijski je period duži i traje čak dve godine, počevši od 1. januara 2017.

Mixx
Takmičenje Mixx izrađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a kriterijumi ocenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvođenje i korišćenje medija te postignute rezultate. Svaki od navedenih kriterijuma podjednako je važan pri odabiru pobednika ovog takmičenja.

Za takmičenje Mixx moguće su prijave sve do 22. februara 2019. godine. Mogu da se prijave svi projekti koji su se sprovodili od 1. januara 2018. do 1. marta 2019. Kao što i priliči takmičenju svetskog ranga, pristigle radove ocenjuje žiri koji se sastoji od profesionalaca iz svih segmenata digitalne industrije – strategije, kreativnosti, produkcije i zakupa medija. Predsednik ovogodišnjeg žirija je Marko Črne iz Omnicom Media Group Hrvatske, dok će u žiriju biti 12 predstavnika. Mixx nam ove godine donosi jednu važnu novost – uvođenje nove kategorije u kojoj će odsad moći da se takmiče izdavači kojima je ovo nova prilika da predstave svoje najbolje radove na festivalu Dani komunikacija.

Pobednici oba takmičenja biće proglašeni na dodelama nagrada najboljim agencijama i oglašivačima u industriji na nacionalnom festivalu tržišnog komuniciranja Dani komunikacija u Rovinju od 28. do 31. marta. Više informacija pronađite OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari