today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nova era analize podataka u FCB mreži!

SVET – FCB mreža je nedavno dobila značajno poboljšanje zahvaljujući dolasku Tine Alen iz Omnicom grupe. Iskustvo Alenove pomoći će tehnološkom napretku i razvoju kampanja koje se u velikoj meri oslanjaju na analizu podataka.

Alenova se timu pridružuje kao globalni partner i vođa tima za analizu podataka i umrežavanje u FCB mreži i biće zadužena za kreiranje globalne strategije i inovativnog, tehnološki utemeljenog pristupa kreativnim kampanjama.

Kreiraće i nova partnerstva za FCB mrežu, istovremeno jačajući već postojeće saradnje. Posebno je značajno i produbljivanje veza s Acxiom-om and Kinesso-om, IPG ograncima za obradu podataka i tehnologiju, koje će doprineti strateškim unapređenjima.

U saradnji s kolegama, Alenova će izgraditi globalni tim ljudi s raznolikim veštinama koji će povezati nauku i medije, CRM i brendiranje, što će dozvoliti timovima širom sveta da pronađu neophodnog stručnjaka.

Alenova je izjavila da je uzbuđena zbog nove uloge i navela: „Osećam strast prema kreativnosti jednako kao i prema analizi podataka, a to je FCB kultura.“
Tina Alen je u FCB došla iz BBDO New York gde je bila managing director i nadgledala strategije koje su bile zasnovane na obradi podataka, poput onih za Visu ili Mars.

FCB je već imao nekoliko uspešnih kampanja čiju je realizaciju omogućila tehnologija. Jedna od njih je Whopper Detour kreirana za Burger King koja koristi informacije o lokaciji da potencijalnim potrošačima ponudi popust na hamburgere Burger Kinga kada se nađu u blizini konkurentskih restorana. Drugi uspešan primer je kampanja Project Understood, rađena za Kanadsko udruženje osoba s Daunovim sindromom, gde su u saradnji s Guglom sakupljani uzorci glasova kako bi glasovni asistenti ubuduće bolje razumeli ljude s ovim sindromom.

Konačni cilj koji FCB mreža ima jeste da pokaže na koji način spajanje tehnologije i kreativnosti mogu da pomognu u stvaranju inovativnih rešenja koja idu u korak s vremenom i potrebama potrošača koje se svakoga dana menjaju.

Izvor: Campaign

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!