Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Nova dimenzija u programskom oglašavanju

REGION – Oglašivači, koji razmišljaju o ulasku u programsko oglašavanje, spontano pomišljaju na online-reklame, ali pritom zaboravljaju da se mnogi uvreženi offline-kanali nalaze neposredno pred digitalnom transformacijom.

Formatima kao što su televizija, radio ili „out of home“ uskoro će se moći upravljati programski, čime će se za profesionalne oglašivače otvoriti sasvim nova dimenzija visoko profesionaliziranih reklamnih kampanja.

Offline-mediji su masovni mediji. Milioni televizijskih gledalaca izrazito su atraktivna ciljna grupa, od koje bi najmanje oglašivača htelo odustati. Doduše, s brzim širenjem digitalnih reklamnih formata i njihovih visokih standarda u pogledu određivanja ciljnih korisnika i minimalizacije gubitaka nastupio je određen aha-doživljaj, što ga uspeva izbeći najmanji broj oglašivača: zašto bismo se kod offline-medija trebali odreći svih novih prednosti koje poznajemo iz digitalnog reklamnog sveta? Odgovor glasi: ne morate, u svakom slučaju ne više zadugo.

Bilbordi, televizijske reklame i drugi offline-formati nezaustavljivom brzinom prolaze kroz svoju digitalnu transformaciju. Time će se taj gigantsko veliki segment reklamnog tržišta napokon moći obuhvatiti novim programskim pristupima. Gde su dosad na dnevnom redu stajale islužene kampanjske metode poput plasiranja reklamnih poruka na temelju statičkih demografskih podataka, uvreženi pristupi izmiču pred programskim strategijama, koje se odlikuju enormnom automatizacijom i mogućnošću skaliranja.

Programsko oglašavanje ulazi u offline-svet
Programsko oglašavanje promenilo je svet reklama u najkraćem roku kao što to tokom poslednjih decenija nije pošlo za rukom nijednom drugom reklamnom konceptu. Dok klasično medijsko planiranje radi s krutim informacijama, programsko oglašavanje omogućava precizno određivanje korisnika u realnom vremenu, a time i sasvim nove mogućnosti oslovljavanja ciljnih grupa. Činjenica da je ta mogućnost za offline-medije dosad korišćena samo u malom opsegu temelji se – jednostavno formulisano – na tome što su offline-formati po definiciji offline, a ne online.

Programski upravljana reklama bazirana je, međutim, upravo na tom principu: voditi i u smislu preciznijeg oslovljavanja ciljnih grupa neprestano optimizovati kampanje na bazi podataka iz realnog vremena, koji su raspoloživi online – dakle, manje principa kante za zalivanje, a više personalizacije na temelju istinskih korisničkih interesa. Automatizovana isporuka putem real-time bidding-a (RTB) pretpostavlja, međutim, u najmanju ruku reklamno sredstvo priključeno na internet. I u taj online-svet sad napokon pristižu mediji koji su dosad obitavali offline.

Ceo tekst pročitajte OVDE.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!