REGION – Dnevni list Večer iz Slovenije odvojio je sektor marketinga i osnovao samostalnu agenciju AD+Value koje je na tržištu aktivno od 14. septembra ove godine.
Agencija će na tržištu nuditi uslugu integrisanih komunikacija. Kako je za Marketing magazin rekao Miha Klančar, direktor marketinga i prodaje, na taj potez su se odlučili nakon dužeg razmišljanja koje je počelo pre korona krize, ali ga je ona samo dodatno ubrzala.
“Razlog za to su promene na tržištu. U svakodnevnom poslu često se susrećemo sa izazovima naših klijenata koje samo sa oglašavanjem u novinama ne možemo rešiti i to je sa koronom dodatno izašlo na videlo. Ionako za klijente već sada realizujemo integrisane usluge u oblasti marketinga. Osnivanjem agencije to nameravamo proširiti,” kaže Klančar.
U agenciji trenutno radi 10 ljudi, a po rečima Mihe Klančara već su u procesu širenja ekipe. Poslovi nove agencije obuhvatiće organizaciju događaja, content marketing, digitalni marketing, integrisane kreativne koncepte i produkciju.