Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

NLB Grupa izabrala novu regionalnu kreativnu i medijsku agenciju

REGION – Zbog složenih komunikacijskih potreba, NLB Grupa formirala je novo partnerstvo na šest tržišta u regionu na kojem posluje. NLB je završila sa izborom kreativne i medijske agencije koja će podržati njihovu sveobuhvatnu strategiju komunikacije i pomoći u ujedinjenju brenda na regionalnom tržištu.

Kao što je Andrej Krajner, direktor komunikacija u NLB grupi, rekao za Marketing magazin, njihov novi dugogodišnji partner za marketinšku komunikaciju i upravljanje brendovima na svim tržištima u regionu biće Publicis Groupe odnosno kreativna agencija Saatchi&Saatchi. Na polju zakupa medija nastavlju saradnju sa Media Publikum agencijom.

Prema njegovim rečima, pitch za izbor kreativne i medijske agencije nesumnjivo je bio jedan od najvećih u regionu u poslednjih nekoliko godina, a njime je NLB postavila model za centralizaciju regionalnog upravljanja brendom i komunikacijama. Proces je bio vrlo složen, jer su sva tržišta morala biti postavljena pod zajednički brend, trebalo je definisati i koordinirati jedinstveni model saradnje, uzimajući u obzir razvoj pojedinačnih tržišta i raznolikost lokalnih strateško-marketinških izazova.

Prema rečima Anđelka Trpkovića, direktora Publicis Group Adriatic, izbor Saatchi&Saatchi Adriatic dokaz je potreba regionalno jakog klijenta za doslednim komunikacionim aktivnostima na svim tržištima na kojima posluje.

Prema rečima Tonija Tomašeka, direktora Publicis Groupe Slovenija i generalnog direktora za poslovni razvoj jadranske regije u Publicis Groupe, čiji je Saatchi & Saatchi član, NLB je sada najveći klijent Saatchi & Saatchi u regionu, izuzimajući svetske brendove. Prema njegovim rečima, prva kampanja za spajanje banaka u Srbiji već je u toku.

Tilen Klarič, direktor Media Publikuma, kaže da već dugi niz godina sa NLB-om u Sloveniji sarađuju uspešno, a sada ovoj saradnji dodaju još pet novih tržišta, a to su Srbija, Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Makedonija i Kosovo.

Izvor: Marketing magazin

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!