REGION – Zbog složenih komunikacijskih potreba, NLB Grupa formirala je novo partnerstvo na šest tržišta u regionu na kojem posluje. NLB je završila sa izborom kreativne i medijske agencije koja će podržati njihovu sveobuhvatnu strategiju komunikacije i pomoći u ujedinjenju brenda na regionalnom tržištu.
Kao što je Andrej Krajner, direktor komunikacija u NLB grupi, rekao za Marketing magazin, njihov novi dugogodišnji partner za marketinšku komunikaciju i upravljanje brendovima na svim tržištima u regionu biće Publicis Groupe odnosno kreativna agencija Saatchi&Saatchi. Na polju zakupa medija nastavlju saradnju sa Media Publikum agencijom.
Prema njegovim rečima, pitch za izbor kreativne i medijske agencije nesumnjivo je bio jedan od najvećih u regionu u poslednjih nekoliko godina, a njime je NLB postavila model za centralizaciju regionalnog upravljanja brendom i komunikacijama. Proces je bio vrlo složen, jer su sva tržišta morala biti postavljena pod zajednički brend, trebalo je definisati i koordinirati jedinstveni model saradnje, uzimajući u obzir razvoj pojedinačnih tržišta i raznolikost lokalnih strateško-marketinških izazova.
Prema rečima Anđelka Trpkovića, direktora Publicis Group Adriatic, izbor Saatchi&Saatchi Adriatic dokaz je potreba regionalno jakog klijenta za doslednim komunikacionim aktivnostima na svim tržištima na kojima posluje.
Prema rečima Tonija Tomašeka, direktora Publicis Groupe Slovenija i generalnog direktora za poslovni razvoj jadranske regije u Publicis Groupe, čiji je Saatchi & Saatchi član, NLB je sada najveći klijent Saatchi & Saatchi u regionu, izuzimajući svetske brendove. Prema njegovim rečima, prva kampanja za spajanje banaka u Srbiji već je u toku.
Tilen Klarič, direktor Media Publikuma, kaže da već dugi niz godina sa NLB-om u Sloveniji sarađuju uspešno, a sada ovoj saradnji dodaju još pet novih tržišta, a to su Srbija, Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Makedonija i Kosovo.
Izvor: Marketing magazin