Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Niskokalorični marketing

Ako vaš posao podrazumeva komunikaciju sa velikim brojem ljudi, nije vam sigurno lako. Još manje ako se radi o klijentima sa kojima ste u stalnoj direktnoj komunikaciji. Tek (ne) možemo da zamislimo kako je to kada je u pitanju veliki broj pojedinaca najrazličitijih karaktera, navika i temperamenata.

Možemo li (još) malo da spustimo cenu?
Scenario je poznat, a manje-više i razvoj događaja nakon postavljenog pitanja. Ukoliko je odgovor negativan, a klijent nije preterano upućen u digitalni marketing i kvalitetno prisustvo na npr. društvenim mrežama, verovatno će naći nekoga ko će taj posao obavljati po nižoj ceni, jer društvenim mrežama svako može da se bavi, zar ne?

Svako može (i mora) da se hrani, ali da li će se svakog dana vaši obroci sastojati od pice, sendviča i burgera ili će to biti vaš izbor samo kada se u sitne sate vraćate sa žurke? Hajde da vidimo kakve to veze ima sa digitalnim marketingom.

Brza hrana je sjajno rešenje ukoliko želite da utolite glad, a nemate vremena da čekate na dužu pripremu obroka. Ipak, ukoliko stalno pribegavate nečemu što ćete pojesti s nogu, vrlo brzo ćete primetiti da vaše zdravstveno stanje i nije baš najbolje, da imate veoma malo energije, a o kondiciji da ne pričamo.

Zdrava hrana možda deluje manje privlačno (u početku biste sigurno tužno gledali salatu i negaziranu vodu ispred vas, dok neko za stolom pored uživa u tom sočnom čizburgeru i pomfritu koji se tako dobro slažu sa hladnom Koka Kolom), potrebna je istrajnost u praktikovanju ovakvog načina ishrane, a mnogi će reći i dobre finansije. Ipak, pobornici zdrave ishrane na dugi rok uživaju brojne benefite: bolje zdravstveno stanje, polet, energiju i stres na mnogo manjem nivou.

U principu, ista logika važi i kod digitalnog marketinga, pa vam predstavljamo dva suprostavljena tabora: brzi i zdravi marketing.
Brzi marketing, baš kao i istoimena hrana, postiže samo jedan cilj: nešto se dešava, ima nas na Facebook-u.

I to je sve.

Na duži rok, bolje da vas nema, jer ako ovako nastavite, očekivani efekti će izostati, troškovi će rasti, a vi nećete imati energije za borbu na tržištu. I kako to mislite, privući ćete nove korisnike da vas posete i kupe vaš proizvod ili uslugu, a onda vas i preporuče drugima?

Ovde na scenu stupa zdravi marketing. Istina, u početku može delovati odbojno zbog cene, naročito ukoliko se radi o malom biznisu koji tek staje na noge, ali ne dajte se prevariti, jer upravo to može biti vaša šansa da zablistate uz pomoć dobrog marketinga.

Ukoliko ste, pak, veliki biznis, važno je da znate da je 90% vaših postojećih i potencijalnih klijenata online i upravo tu će vas tražiti. Poruke zdravog marketinga usmerene ka vašoj ciljnoj grupi uticaće na građenje čvršće veze, jačanje poverenja u brend, a vaš stres oko toga kako će posao biti obavljen postaće prošlost, jer znate da ste svu brigu prepustili profesionalcima. Baš kao što brzi marketing, brzinom kao što mu samo ime kaže, preko noći može uništiti vaš imidž, a vama zadati glavobolje, pa čak i migrene.

Zašto to toliko košta?
Presudnu ulogu u formiranju cene ima… pa, više faktora. Kada angažujete nekoga iza koga stoje jake reference, morate da znate da do toga nije došlo preko noći. Iza uspeha i dobrog imidža određene kompanije stoje sati i sati rada marketing i dizajn tima utrošenih na istraživanje, razmene ideja, učenje, prikupljanje novih znanja, praćenje trendova, dok su analiza tržišta i ciljne grupe priča za sebe kada se radi o kreiranju strategije nastupa na društvenim mrežama. I ovo je slučaj sa svakim pojedinačnim brendom kojeg taj tim zastupa.

Zašto kažemo tim? Zato što tu spadaju osobe koje vode komunikaciju sa klijentom, pregovaraju, dogovaraju sve što je za njega potrebno, kreiraju sadržaje u vidu teksta, grafike, videa ili animacije, vode računa da sve bude gramatički, smisleno i vizuelno besprekorno, tu su da u svakom trenutku odgovore na zahteve i upite koji dolaze putem društvenih mreža… Mogli bismo još da nabrajamo, ali verujemo da vam je već jasno da se ne radi o jednoj osobi, jer niko nije baš toliko svestran da svojim umećem može baš svaki segment da isprati na iznadprosečnom nivou. Radi se o grupi ljudi koju angažujete da vodi brigu o tome, a sve to mora i da košta.

Ceo tekst pročitajte OVDE.

Autor teksta: Sanja Mračević, Copywriter, Bild Studio

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!