Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nikada nije bilo lakše naručiti turu!

Janko Milunović, Strategy & Biz Development kompanije „Brainstorm„, specijalno za Marketing mrežu govori o KISS Menu aplikaciji, da li naručivanjem hrane ili pića putem nje postoji bojazan od zloupotrebe ličnih podataka i na koji način oglašivači mogu da pozicioniraju svoj brend kroz aplikaciju i povećaju prodaju.

Kako ste i kada došli na ideju da kreirate aplikaciju KISS Menu i koje su njene prednosti?
Na samu ideju o kreiranju aplikacije su došle moje kolege Mire i Bogi pre otprilike godinu i po dana. Ideja je postojala još od njihovih studentskih dana i čekanja u kafiću da naruče piće. Rešenje koje danas postoji je izašlo na površinu tek početkom prošle godine, a proisteklo je iz dugotrajnog brainstorming-a o tome šta još ‘kul’ može da se napravi sa NFC (bezkontaktnom) tehnologijom.
Glavne prednosti aplikacije, sa strane kranjih korisnika, je to što mogu u bilo kom trenutku da poruče, bez čekanja na uslugu, kao i da pristupe slikama i opisima svih stavki iz ponude, sve preko sopstvenog pametnog telefona. Dok sa strane vlasnika i menadžera HoReCa objekata to je povećan kvalitet usluge, diferencijacija, kao i veći uslužni kapacitet.

U kojoj meri je ova aplikacija zaživela u Srbiji i na koji način menadžeri ugostiteljskih objekata reaguju na mobilno naručivanje i nove tehnologije?
Za sada (promotivna prodaja je počela pre otprilike mesec dana) sistem je prisutan u osam objekata, dok će još pet instalacija biti obavljeno do kraja ove nedelje. S obzirom da će dalja prodaja ići preko preprodavaca očekujemo da će u sledećem talasu aplikacija biti rasprostranjenja u +50 objekata. U inostranstvu je malo drugačija priča, jer tamo očekujemo malo masovniju tržišnu penetraciju.
Reakcija menadžera u mnogo čemu zavisi od vrste i tipa objekta, jer i sama aplikacija naravno nije namenjena svim tipovima ugostiteljskih objekata, tako da je iskreno odnos zaineresovanih i nezainteresovanih 70 prema 30. Zainteresovani menadžeri su prilično entuzijastični oko celokupnog rešenja jer veruju da je to budućnost.

Budući da gosti restorana naručuju hranu i piće preko telefona, postoji li bojazan od zloupotrebe ličnih podataka?
Ne, nikakve. Mi nemamo pristup ličnim podacima korisinka (ime, prezime, godište, pol, starost, itd). Jedino po čemu razlikujemo jednog korisnika od drugog je IMEI (serijski identifikacioni broj telefona).

KISSMenuAppSvakoga dana postajemo sve više „digitalni“. Hoće li, po Vašem mišljenju, nove tehnologije doprineti da sve manje razgovaramo i družimo se uživo?
Mislim da se to, nažalost, već uveliko dešava, mada opet tu ima dosta pozitivnih strana jer nam nove tehnologije definitivno olakšavju da npr. budemo u kontaktu.

Kako brendovi/oglašivači mogu da iskoriste potencijale KISS Menu aplikacije i na koji način ona može pozicionirati njihov brend i povećati prodaju?
Postoji dosta načina, ali bih ja, pre svega, izdvojio tri koja donese najveće benefite i brendovima-oglašivačima i krajnjim korisnicima:

1. Product Highlight – posebno vizuelno naglašavanje određenih brendova u elektronskom meniju;
2. Targeted Promotions – mogućnost da se korisniku uz određenu porudžbinu ponudi neki komplementarni artikl. Na primer – ako naručujete hamburger, sistem može da vam ponudi Coca-Colu sa popustom od 20%. Druga opcija je ‘bundle’ (vezane) ponude, tipa Jack-Coke po posebnoj ceni, ako se poručuje kroz aplikaciju. U tom slučaju brendovi imaju mnogo bolju kontrolu nad promo asortimanom.
3. Loyalty Schemes – programi lojalnosti, gde jedan brend ili čak ugostiteljski objekat može da nagradi svoje najvernije korisnike. Ako npr. pijete neko pivo po peti put, pivara ili određeni lokal može da vam ponudi sledeće pivo sa određenim popustom ili da vas nagradi na neki drugi način.

Postoje li slične aplikacije u Evropi i svetu i u kojoj meri se one koriste?
Da, naravno. Ne mogu sa pravom da tvrdim da smo bili prvi u svetu koji su ovakvu aplikaciju osmislili, ali smo prvi koji su napravili rešenje na bazi NFC (bezkontaktne interakcije) i QR koda. Ostali vodeći igrači su Storific (Francuska), Coaster i FlowTab (Amerika), Burpass (UK).

U kom pravcu planirate razvoj KISS Menu aplikacije i u kojoj meri će ona uticati na razvoj digitalnog tržišta u Srbiji?
Uh… Imamo toliko stvari u planu da dovedemo KISS Menu na željeni nivo. Mada sigurno nam je prvi Milestone da se dovoljno raširimo i steknemo kritičnu masu korisnika (ugostiteljskih objekata i krajnih korisnika). Plan nam je da pomognemo komplementarnim aplikacijama da izađu na našem tržište i na taj način da se popularizuje mobilno naručivanje u Srbiji, što će nam biti ulaznica za zemlje regiona, kao i teritorije čitave Evrope.

Autor: Ivana Parčetić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!