Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Nijedna vrsta ne umire sama

Koliko znate o mreži života? Da li znate da svaka vrsta ima svoje nezamenjivo mesto u njoj? Da li vam je poznato da nestanak jedne vrste znači jednu nit manje u toj mreži koju svi činimo? Da, da, i mi ljudi smo deo mreže života – najvažnije mreže koju moramo da održavamo. I što je manje biljnih i životinjskih vrsta na planeti, manje su i naše sopstvene šanse za opstanak. Pored toga što je Nijedna vrsta ne umire sama ključna poruka nove društveno odgovorne kampanje kompanije Telekom Srbija, a koju je kreirala agencija Ovation BBDO, to je i činjenica koju moramo što pre da usvojimo i počnemo da se vladamo u skladu sa njom jer nemamo mnogo vremena da ispravimo štetu koju smo neznanjem, nemarom i lošim postupanjem naneli svom ekosistemu.

NEDUŽNE, A OPTUŽENE
Četiri nepravedno optužene, a nedužne zvezde kampanje su u ovom slučaju – četiri ugrožene vrste ptica. Beloglavi sup, orao zmijar, modrovrana i sova.

Svaka od njih je na ivici opstanka zbog toga što mi, ljudi, nemamo dovoljno znanja o tome koliko nam svaka od njih zapravo znači. A samo kad bismo to znali, pazili bismo na njih onoliko koliko pazimo i na sebe.

„I baš zato smo, zajedno sa ekipom iz Telekom Srbija, osmislili kampanju koja ukazuje na važnost zaštite biološke raznovrsnosti, a čiji je centralni deo serijal videa u kojima nam ptice „lično“, a zahvaljujući glasovima poznatih domaćih glumaca i glumica, objašnjavaju koliko su nam predrasude koje o njima imamo neosnovane i koliko su im životi zbog toga ugroženi“, kažu u agenciji Ovation BBDO.

A da sve ne ostane na priči, pobrinula su se dela koja nisu izostala jer je kampanja Nijedna vrsta ne umire sama rezultat višegodišnje podrške Telekoma Srbija udruženjima i stručnjacima koji aktivnim merama zaštite i uz primenu savremenih tehnologija mobilnih telekomunikacija u monitoringu ugroženih vrsta ptica, rade na poboljšavanju uslova života za njih, ali i za sve nas.

Jer NIJEDNA VRSTA NE UMIRE SAMA.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!