Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nije dovoljno imati samo ispravnu viziju i sjajan proizvod, morate imati strategiju komunikacije!

spot_img

Povodom dodele Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Srđan Lazović, General Manager, Philip Morris International (BiH & Montenegro), rekao je…

Šta danas znači postići REMARKABLE poslovne rezultate?
Izazovan cilj, razrađen plan, vrhunski proizvod, uigran tim i jasna, a zanimljiva i upečatljiva promocija. Izuzetno je teško, zahtevno i skupo napraviti jedan ovakav miks. Retko se svi ti činioci uklope. Ali retke su i kompanije koje postižu REMARKABLE poslovne rezultate.

Zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanije?
Bill Gates je davno rekao: “Da imam samo jedan dolar, i njega bih uložio u marketing”. Ni malo ne potcenjujući vrednost i doprinos marketinga, ja bih postupio malo drugačije od gospodina Gejtsa. Najlakše mi je to objasniti na primeru moje kompanije. Danas verovatno svi znate da smo lansirali novi proizvod, manje štetan i mnogo bolji od cigareta. A iza tog proizvoda stoje decenije rada stotina naučnika, koji su proizvod osmislili, a zatim dokazali da je manje štetan. Ali trebalo je to prevesti na jezik potrošača, odabrati prave kanale i načine predstavljanja. Nije dovoljno samo imati ispravnu viziju i sjajan proizvod, vi morate imate strategiju koja će omogućiti da javnost vidi, čuje i na kraju krajeva – odabere ono za šta mi tvrdimo da je bolji izbor za njihovo zdravlje.

Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Donekle sam već odgovorio na to. Gledaću jasan cilj i viziju prvenstveno i da li je vaša poslovna filozofila pozitivno uticala na društvo u celini. Ako se cilj ne samo ispuni, nego ako i “prebacite” normu, zakucate kako se to popularno kaže – super, to je nemerljiva, dodatna vrednost. To bi trebalo biti kruna svega, koja vas je učinila drugačijim, araktivnijim, pravim izborom!

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!