today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nielsen: Regionalni pregled TV gledanosti

REGION – U dinamičnom okruženju kakvo je TV tržište, nezavisni, pouzdani i transparentni podaci o gledanosti preduslov su za uspešno poslovanje svih učesnika na tržištu. Misija kompanije Nielsen jeste postaviti jedinstveni sistem za merenje televizijske gledanosti koji TV kuće, zakupci i planeri medijskog prostora, te oglašivači koriste u svojim oglašivačkim aktivnostima te u planiranju programa.
U zemljama regije gledanost televizije predstavlja bitan deo svakodnevnice, obzirom da se dnevno uz TV sadržaje provodi prosečno 262 minute.

Pored gledanosti TV sadržaja ostvarene uživo, u zemljama regije TV sadržaj se prati i putem odgođenog gledanja u skladu s ponudama pružalaca TV sadržaja. Odložena gledanost (TSV – Time Shifted Viewing) sadržaja meri se do nedelju dana nakon originalnog emitovanja. U Hrvatskoj udeo odložene gledanosti u ukupnoj gledanosti na populaciji starijoj od 4 godine iznosi 2%, u Srbiji 3%, a u Sloveniji 12%.

Takođe, u nekim zemljama regije dostupna je i TV gledanost koju su domaćinstva ostvarila zajedno sa svojim gostima – Guest Viewing. U Srbiji udeo gledanosti domaćinstva sa gostima iznosi 4,4% ukupne gledanosti u 2018. godini. U Hrvatskoj je Guest Viewing dostupan od 1.1.2019. te je u januaru 2019. iznosio 2,5% od ukupne gledanosti. U Sloveniji Guest Viewing je dostupan od 1.9.2018. te je u periodu 1.9.-31.12.2018. iznosio 3%.

Među najgledanijim programskim sadržajima u 2018. u regiji su utakmice svetskog fudbalskog prvenstva u Rusiji. Top 3 najgledanije utakmice po zemljama regije koje su se plasirale na završni turnir:

Prikaz redosleda programskog sadržaja prema tipologiji po zemljama:

Top 5 najvećih oglašivača prema količini oglašavanja po zemljama regije:

Posmatrajući ukupno ostvarenu količinu oglašavanja, najaktivniji sektori u regiji bili su sektor hrane i maloprodaje. Top 3 sektora po količini oglašavanja po zemlji:

Izvor: Nielsen

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!