today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nielsen od sada meri i gledanost na YouTube mobilnoj aplikaciji

SVET – Nielsen proširuje svoju uslugu na merenje gledanosti digitalnih oglasa na YouTube mobilnoj aplikaciji na dodatnih 26 globalnih tržišta, uključujući ključne zemlje kao što su Indija, Indonezija, Brazil, Meksiko i Turska, saopštila je ova kompanija.

Ovaj potez na globalnom nivou udovoljava zahtevu za merenjima digitalnih medija preko više platformi. Proširenje će omogućiti medijskim kupcima i prodavcima pristup godištu i polu, kao i demografskim podacima, dosegu, frekvenciji, bruto-rejting bodovima (GRP) na YouTube mobilnoj aplikaciji u ukupno 34 zemlje, uključujući i SAD.

Istovremeno sa pokrivanjem YouTube-a, program Digital Ad Ratings omogućava merenje publike, uključujući i anonimne pojedince, omogućavajući marketinškim stručnjacima uvid u učestalost kojom isti ljudi vide iste oglase, rekla je Amanda Tarpey, starija potredsednica odbora za digitalne proizvode kompanije Nielsen. U suštini, program Digital Ad Ratings nudi GRP-ove u TV stilu – pokriva digitalni video i druge digitalne formate.

Program Digital Ad Ratings ima akreditaciju Veća za medije SAD-a.

Više informacija pronađite ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!