SVET – Nielsen proširuje svoju uslugu na merenje gledanosti digitalnih oglasa na YouTube mobilnoj aplikaciji na dodatnih 26 globalnih tržišta, uključujući ključne zemlje kao što su Indija, Indonezija, Brazil, Meksiko i Turska, saopštila je ova kompanija.
Ovaj potez na globalnom nivou udovoljava zahtevu za merenjima digitalnih medija preko više platformi. Proširenje će omogućiti medijskim kupcima i prodavcima pristup godištu i polu, kao i demografskim podacima, dosegu, frekvenciji, bruto-rejting bodovima (GRP) na YouTube mobilnoj aplikaciji u ukupno 34 zemlje, uključujući i SAD.
Istovremeno sa pokrivanjem YouTube-a, program Digital Ad Ratings omogućava merenje publike, uključujući i anonimne pojedince, omogućavajući marketinškim stručnjacima uvid u učestalost kojom isti ljudi vide iste oglase, rekla je Amanda Tarpey, starija potredsednica odbora za digitalne proizvode kompanije Nielsen. U suštini, program Digital Ad Ratings nudi GRP-ove u TV stilu – pokriva digitalni video i druge digitalne formate.
Program Digital Ad Ratings ima akreditaciju Veća za medije SAD-a.
Više informacija pronađite ovde.