SVET – Globalni lider u oblasti medijskih merenja, kompanija Nielsen, kupila je kompaniju Landsberry & James (L&J) koja se bavi medijskom analitikom i proizvodnjom softvera za ove svrhe, čije sedište se nalazi u Sidneju, Australija.
L&J dizajnira, razvija i prodaje softverska rešenja za celokupan spektar medijskih analiza, planiranja, zakupa i postanaliza za televiziju, digital, radio, ulaganja u oglašavanje i planiranje kampanja.
Nielsenovo ulaganje u L&J moglo bi omogućiti moćnu novu ponudu u kojoj će Nielsenova medijska merenja u sprezi sa tehnologijama L&J otvoriti prostor za stvaranje sveobuhvatnog pregleda medijske analize, ulaganja u oglašavanje i planiranje kampanja.
Toni Petra, međunarodna izvršna potpredsednica u kompaniji Nielsen, izjavila je ovim povodom: „Ova akvizicija pruža priliku da kombinujemo najbolje od naše dve organizacije sa perspektive merenja i softvera. Rezultat toga će biti naša sposobnost da pružimo medijima i oglašivačkoj industriji širom sveta najmoćnije informacije o oglašavanju, uz korišćenje najnaprednijih alata za izveštavanje.“
Kompanija L&J ima preko 80 klijenata, uključujući velike medijske agencije, oglašivače i emitere širom sveta.