Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

New Moment osvojio još dve prestižne nagrade!

Agencija New Moment osvojila je još dve prestižne nagrade i to samo u roku od dva dana! „Jedna knjiga za mir“ prvo je osvojila priznanje za najbolju svetsku PR kampanju u kategoriji „Not for profit“ koju dodeljuje ICCO, a potom i zlato u kategoriji „Print&Publishing“ na festivalu Eurobest.

ICCO (International Communications Consultancy Organisation) je međunarodna organizacija koja okuplja PR stučnjake iz 55 zemalja, odnosno 2.500 različitih PR firmi širom sveta. Svake godine ICCO nagrađuje najbolje svetske PR kampanje u različitim kategorijama. Agencija New Moment imala je tu čast da ove godine osvoji nagardu za najbolju svetsku PR kampanju u neprofitnom sektoru za projekat „Jedna knjiga za mir”. Radove u okviru organizacije ICCO ocenjuje elitni panel vrhunskih međunarodnih profesionalaca za odnose s javnošću koji u obzir uzimaju izvrsnost i efikasnost PR radova širom sveta, a nagrade se dodeljuju na svečanoj ceremoniji u Londonu krajem novembra svake godine.

Takođe u Londonu, agencija New Moment trijumfovala je i na festivalu Eurobest, festivalu evropske kreativnosti na čiju adresu je ove godine stiglo preko 5000 radova iz 50 zemalja širom Evrope. Eurobest nagrade predstavljaju merilo evropske kreativnosti, a za ocenjivanje radova zaslužni su najuticajniji kreativni lideri širom kontinenta. Eurobest nagrade veličaju i neguju evropsku industriju kreativnih komunikacija i postavljaju standard za njen brilijantan rad svake godine.

Projekat „Jedna knjiga za mir” nastao je u saradnji agencija New Moment i Y&R Dubai, a osmišljen je za Međureligijsko vijeće u Bosni i Hercegovini, sa ciljem da se sruše verske predrasude i podigne svest o važnosti međusobnog razumevanja i međureligijskog dijaloga. „Jedna knjiga za mir“ okuplja učenja iz svetih knjiga Biblije i Kurana, pokazujući uporednim predstavljanjem stihova koliko su verska učenja tih knjiga, zapravo, slična. Svrha ove knjige je da, pokazivanjem sličnosti koje postoje između dve religije, oživi dijalog između religija, podstakne razgovor između običnih ljudi i doprinese uspostavljanju mira.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!