Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Neuromarketing: Tri mozga kontrolišu proces donošenja odluka

Prvi neuromarketing workshop u Srbiji održan je juče u organizaciji DNA Communications, a na njemu su prisustvovali profesionalci u komunikacijama, eksperti za business development, top menadžment i iskusni marketing, PR i prodajni timovi. Specijalni predavač tom prilikom bio je dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain, prve svetske neuromarketing agencije, koji je prisutnima predstavio najnovija otkrića neuroloških nauka od značaja za marketing i komunikacije.
Neuromarketing je nov koncept u kome se ukrštaju istraživanja o ponašanju potrošaća i neuronauka. Još od nastanka 2002. godine, ovaj koncept postaje čuven, i ubrzo dobija kredibilitet i prihvataju ga profesionalci iz oblasti advertajzinga i marketinga.

– Nova istraživanja u neuronauci otkrivaju da se ljudski mozak može podeliti na tri zasebna dela koji deluju kao posebni organi. „Novi mozak“ misli, obrađuje racionalne podatke, „Srednji mozak“ oseća, obrađuje emocije i osećanja, i „Stari mozak“ odlučuje, on pregleda unose iz druga dva mozga i kontroliše proces donošenja odluka. Naučeni smo da komuniciramo sa Novim mozgom, logično i racionalno, a zapravo ne obraćajući se, na jeziku koji može razumeti, mozgu u kome se donose odluke, primitivnom Starom mozgu. Uvek sam bio fasciniran neurobiološkom osnovom tipova ličnosti, te sam taj koncept razmišljanja uneo u biznis i razvio veoma efikasne tehnike za nastanak i slanje moćne, jedinstvene i nezaboravne poruke koja će imati veliki, trajni uticaj na najširu javnost, rekao je dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain.

– Istražujem neuromarketing još od 2005. godine i veoma mi je drago da sada postoji globalna ’ekspanzija’ neuromarketinga, ali, do sada, Srbija u ovom delu zaostaje za svetom. To je upravo bio i glavni razlog zašto smo doveli gospodina Morina u Srbiju. Neuromarketing donosi potpuno novu metodologiju, novi koncept razmišljanja i promenu u načinu našeg poimanja komunikacija. Apsolutno sam siguran da će za nekoliko godina to biti primarni oblik marketinga, rekao je dr Nikolaos Dimitriadis, izvršni direktor agencije DNA Communications.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!