today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Neuromarketing trendovi za 2017.

Koji nas trendovi u oblasti neuromarketinga očekuju u 2017. godini? AdAge objavio je nekoliko najznačajnijih.

Preliminarno testiranje uz praćenje kretanja oka
U martu naredne godine, na Svetskom forumu neuromarketinga u Londonu, Thom Noble, osnivač konsalting agencije za neuromarketing Neurostrata, posvetiće jednu sednicu razmatranju automatizovanih alata za testiranje neuromarketinga, koje kreativne agencije mogu koristiti za brze, pristupačne uvide.

U 2017. godini, praćenje kretanja oka dobiće na popularnosti među marketerima kao dominantna prethodnica kojom će biti birane kampanje, zahvaljujući svojoj cenovnoj pristupačnosti. Osim toga, praćenje oka obećava manje glomazne aparate u odnosu na veće fMRI ili EEG studije, koje koštaju od nekoliko desetina do nekoliko stotina hiljada dolara. Krister Karjalainen, bivši šef digitala za P&G Nordic, rekao je da bi praćenje oka moglo „povećati naš ROI u digitalnom marketingu u nekim kampanjama i do 25 odsto.“ Ali kako desetine firmi nude mogućnosti praćenja pokreta oka, brendovi trebaju postavljati teška pitanja te ispitivati strateške i tehničke pristupe svojih potencijalnih partnera.

Personalizacija sadržaja virtuelne stvarnosti na osnovu biometrijskih interakcija
CMO Time Warner-a Kristen O’Hara kaže da „postoji jedinstvena prilika za integraciju kako biometrijskog dela istraživanja tako i neuronauke koji će nam pomoći da shvatimo kako potrošači zaista vrše interakciju sa VR iskustvima.“

Dok brendovi kao što je Post sve više istražuju brendirana iskustva u virtualnoj stvarnosti, neuromarketing je u odličnoj poziciji da pomogne marketerima da izgrade mogućnosti kontrole, dinamički menjajući sadržaj na osnovu kretanja oka potrošača i biometrijskih obrazaca. Na primer, Google-ova nedavna akvizicija kompanije Eyefluence mogla bi omogućiti automobilskoj kompaniji kao što je BMW da dinamički menja, u realnom vremenu, automobila predstavljenog u kampanji, njegov model, boju, ili druge karakteristike dizajna, na osnovu jednostavnih treptaja ili pokreta nečijeg oka.

Budite pažljivi
Ipak, oglašivači moraju biti oprezni kada govorimo o rezultatima neuromarketinga. Drugim rečima, uvidi iz studije praćenja oka jednog 32-godišnjaka pri gledanju nekog nativnog oglasa ne mora nužno značiti da će se svi milenijalsi ponašati i reagovati na isti način.

Više informacija pronađite OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!