SVET – Virtuelni i hibridni događaji, po svemu sudeći, ostaće aktuelni i u 2021. Organizatori događaja sada imaju 10 meseci iskustva u stvaranju virtuelnih skupova, ali će ove godine morati da se usredsrede na poboljšanje networkinga kroz virtuelne događaje, povećanje angažovanosti učesnika i integraciju sponzora, navodi se u novoj studiji Bizzabo.
Softverska platforma za događaje Bizzabo objavila je izveštaj o merenjima virtuelnih događaja, u kojem je analizirano 1.850 virtuelnih događaja koji su se dogodili između 1. jula i 31. oktobra 2020, dok je anketirano 400 organizatora događaja.
Evo nekih ključnih nalaza studije:
– 80% virtuelnih događaja bilo je besplatno tokom 2020. Za 20% virtuelnih događaja koji nisu bili besplatni, prosečna cena tokom poslednjih šest meseci 2020. bila je 443 USD. Organizatori virtuelnih događaja manje se oslanjaju na prodaju kotizacija, a sve više na partnerstva i sponzorstva, navodi se u izveštaju;
– Prosečna stopa konverzije događaja od onih koji su se registrovali do onih koji su stvarno prisustvovali virtuelnim događajima bila je 50%. Oni koji su prisustvovali bili su angažovani oko 53% vremena tokom virtuelnih događaja. Loši rezultati zabeleženi su pre svega zbog toga što je prisustvo na većini događaja besplatno;
– 68,8% anketiranih marketinških stručnjaka reklo je da je teško pružiti kvalitetnu mogućnost umrežavanja polaznicima;
– 67,7% reklo je da je bilo teško zadržati prisutne tokom sesija;
– 36,9% reklo je da je teško pružiti dragocene mogućnosti sponzorima putem virtuelnih događaja.
U izveštaju se takođe navodi da su konferencije bile najpopularniji virtuelni događaji u 2020. Nešto više od polovine ili 58% virtuelnih događaja u Q3 i Q4 2020. godine, bila su hibridnog tipa, odnosno oslanjala su se na interaktivna okruženja koja su govornicima omogućavala da izađu „na scenu“.
Manji virtuelni događaji, sa ograničenim brojem ljudi, uspeli su da održe viši nivo interaktivnosti, navodi se u izveštaju.