Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Netflix shop – trend ili nužnost?

Vest da je Netflix pokrenuo online shop sa svojim proizvodima inspirisanim filmovima i serijama koje emituje, izazvala je različite reakcije u javnosti.

Polemiše se o tome da li je reč o korišćenju logičnog potencijala za dodatnu zaradu ili je kompanija iz nekog razloga prinuđena da proširi asortiman, pod pretpostavkom da na primarnim uslugama ne zarađuje dovoljno? Suštinski, u odluci o pokretanju sopstvenog online shopa, sasvim sigurno ima i jednog i drugog.

Nužnost ili korišćenje potencijala
Prema zvaničnim podacima Netflix je u prvom kvartalu 2021. godine zabeležio rast prihoda od 24%, ali se suočio sa usporavanjem rasta broja pretplatnika tj. plaćenih pretplata što je platformu za striming sigurno učinilo zabrinutom, te dovelo do ideje o dodatnoj zaradi na nečemu za čime očigledno postoji potražnja među konzumentima. Iz kompanije su u to mogli da se uvere ne samo kroz postojeće kooperacije sa drugim brendovima, već i kroz činjenicu da se veliki broj proizvoda inspirisanih njihovom serijom Tiger King prodaje na Etsyju bez Netflixovog blagoslova.

Ulazeći direktno u e-commerce prostor, Netflix pokazuje da platforma dobro osluškuje nove tokove prihoda u digitalnom svetu, jer je glavni trend iz doba pandemije poduhvat kojim se povezuju brend i e-commerce.

Šta Netflix prodaje?
Najpre, treba skrenuti pažnju, ukoliko ima onih koji to ne znaju, da je Netflix i pre pokretanja sopstvenog online shopa imao konzumerističke proizvode plasirane kroz različite vidove kooperacija sa svojim partnerima kao što su Target, Walmart, Amazon, H&M i Sephora.

Ono što Netflix prodaje u okviru svoje e-commerce prodavnice, kako poručuju iz same kompanije jesu pažljivo odabrani i visokokvalitetni odevni predmeti, najčešće majice, dukserice i kačketi, kao i razni lajfstajl gedžeti.

Svi proizvodi koje Netflix ovim putem distribuira su ograničene serije, čime se daje dodatna vrednost proizvodu i pokazuje da kompanija očekuje dobru zaradu iz tog izvora.

Vrtoglavi rast e-commerca
Sudeći po zvaničnim statistikama o tome kako su se e-commerce i retail promenili 2020. godine, pomak je bio vrlo dramatičan jer su potrošači toliko ubrzano povećavali obim kupovine putem Interneta, da se u tri meseca dogodio porast prodaje ekvivalentan petogodišnjem periodu pre korone.

Tako neverovatan rast mogućnosti za instant zaradu doveo je do toga da su se mnogi izdavači i mediji, pa čak i striming platforme, prilagodili novom trendu u biznisu. Pokretanje online prodavnice sa brendiranom robom jedan je od najboljih načina da brend koji je već pozicioniran u nekom drugom smislu, dodatno zaradi u ekonomski teškim trenucima, ali i da podigne vrednost brenda samog po sebi.

Ceo tekst pročitajte na sajtu agencije Kliping Beograd.

Autor teksta: Kliping Beograd

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!