Kompanija Nestlé po prvi put tokom završnice američke nacionalne fudbalske lige Super Bowla, jednog od najgledanijih sportskih događaja na svetu, lansirala je reklamu za novi proizvod.
Procenjuje se da je utakmicu Super Bowla gledalo skoro 108 miliona ljudi, pa su reklame na poluvremenu utakmice, koje predstavljaju američke slavne ličnosti i zabavljači, postale važne gotovo koliko i sama utakmica.
Svoj novi proizvod Butterfinger Peanut Butter Cups, Nestlé je prvi put lansirao juče tokom 30 sekundi komercijalnog prenosa Super Bowla.
„Prednosti izlaganja brenda tokom Super Bowla su ogromne i obuhvataju mnogo veći broj ljudi od onog koji gleda samu utakmicu. Super Bowl je u Americi veliki događaj koji traje po nekoliko meseci što dopušta brendu da se poveže sa potrošačima pričajući im priču i stvarajući usput značajnu količinu medijske pažnje“, kazao je Jeremy Vandervoet, marketing menadžer Nestlé Butterfinger.