today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nestabilno poslovanje agencija za spoljno oglašavanje

U ovom tekstu objavljujemo rezultate poslovanja agencija za spoljno oglašavanje u Srbiji za 2019. godinu, a u okviru studije Agency Report.

U okviru ove grupacije, Alma Quattro, godinama, ubedljivo čuva prvo mesto na rang listi po poslovnom prihodu, ali i po neto dobiti. U odnosu na 2018, ova agencija je u prošloj godini uvećala svoj poslovni prihod za 0,72%, dok je neto dobitak opao za 67,84%.

Na drugom mestu u tabeli, i po poslovnom prihodu i po neto dobiti, nalazi se Digital Printing Center (DPC). U prošloj godini DPC zabeležio je pad poslovnog prihoda za 0,41%, dok je neto dobit opala za 51,78%. Broj zaposlenih uvećan je za 1,77%. Ono što je važno napomenuti jeste da u okviru DPC-a, koji je primarno štamparija velikih formata, posluje i agencija za spoljno oglašavanje MultiVision, koja je u APR-u registrovana kao zasebno pravno lice, ali sa zanemarljivim prometom na godišnjem nivou.

Info Media Group zauzeo je treće mesto na rang listi po oba finansijska kriterijuma. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda u odnosu na 2018. za 14,02%, dok je neto dobitak uvećan za 2,99%.

Sa petog na četvrto mesto po poslovnom prihodu popela se agencija Maxim&Co sa rastom prihoda u 2019. od 26,65% i rastom neto dobiti za 31,52%.

Mala agencija, sa svega šest zaposlenih, Skyboard Advertising iz Beograda zauzela je peto mesto na rang listi, sa zabeleženim padom prihoda od oko 3,14% i padom neto dobiti od 55,52%.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovano je ukupno 31 pravno lice koje se primarno bave spoljnim oglašavanjem. Ukupan poslovni prihod agencija za spoljno oglašavanjem u 2019. veći je za 4,94%, a neto dobit opala je za čak 51,88%, u odnosu na 2018. godinu.

Broj zaposlenih na totalu veći je za 3,52%, a u 2019. iznosio je 294.

Svi parametri ukazuju na stabilnost tržišta spoljnog oglašavanja u Srbiji, a istraživanja pokazuju da će se trend rasta nastaviti i u narednim godinama.

Uporedne rang liste sa finansijskim rezultatima za ovu grupaciju agencija možete pogledati na sajtu http://adwork.network/agency-report

Više informacija pogledajte na infografiku ispod:

Napomena: Za analizu su korišćeni javno dostupni podaci pravnih lica, a koji su objavljeni na sajtu Agencije za privredne registre Republike Srbije.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!