today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

(Ne)razumevanje potrošača!

Svako ko je bio u prilici da obuče dres klijenta i zaigra u njegovoj tržišnoj utakmici složiće se da je strateško komuniciranje igra čije trajanje sudijska pištaljka nikada ne prekida. Pojedinačne kampanje i njihovi kreativni izrazi imaju svoja vremenska ograničenja i samo su delovi neprekidnog ciklusa koji je neophodno kontinuirano evaluirati na osnovu univerzalnog kriterijuma – nivoa razumevanja 12. igrača, onog zbog koga i istrčavamo na teren.

Baš kao i u utakmici, svakoj dobroj kampanji prethode i slede aktivnosti koje nam omogućavaju da planiramo najbolju moguću taktiku, ali i da na stečenom iskustvu unapredimo našu strategiju. Razlog je jednostavan, u ovoj našoj igri pravila se menjaju gotovo svakodnevno, pri čemu je samo jedna istina konstantna. Potrošač je ključni igrač u igri koja nikada ne prestaje.

Uspeh na tržištu direktno zavisi od stepena u kome smo uspeli da razumemo potrebe potrošača, njegove želje, preferencije i sve druge ključne parametre koji će nam stvoriti šansu da od pasivnog gledaoca napravimo vatrenog navijača.

Da bismo klijentu omogućili ovakve uslove, agencija mora imati svoje mesto i u stručnom štabu i na terenu. U stručnom štabu se prikupljaju i analiziraju podaci na osnovu kojih se gradi strategija i kroji taktika igre. Na terenu agencija ima mesto veznog igrača. Po formaciji igramo između napada i odbrane. Što duže imamo loptu u posedu to bolje kreiramo napadačke akcije i stvaramo klijentu šanse za šut na go.

Kada znamo zbog koga igramo i kada zajedno sa klijentom istrčimo na teren, više nema stajanja. Opstanak u ligi zagarantovan je samo onima koji shvate da devedeseti minut ne predstavlja kraj već samo novi početak. Reakcije publike i broj golova u mreži nisu ništa drugo do novi podaci, na osnovu kojih iznova otkrivamo nove informacije kojima unapređujemo poziciju našeg klijenta u neprekidnoj tržišnoj utakmici.

Za ADBOOKA tekst napisao: Slađana Večerinović, Executive Director, Headmade

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!