Nemojte verovati nikome na reč – istražite…

Vladimir Ćosić, Creative Director u agenciji McCann Beograd, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„Nemojte verovati nikome na reč. Ukoliko se dvoumite, predlažem jedno kratko istraživanje na temu BalCannes-a. Posetite njihov sajt i pogledajte pažljivo agencije koje su se do sada prijavljivale. Pregledajte sve najbolje regionalne kampanje. Pogledajte spisak klijenata koji su učestvovali na ovom festivalu. Saznajte koja vas predavanja i paneli očekuju. Saznajte kakav je bio propratni zabavni program. Setite se ranijih boravaka u Rovinju. Razmislite koliko prilika izuzev ove ima da na jednom mestu susretnete većinu kolega iz regiona. Zamislite blagi adrenalin prilikom prezentovanja svog rada pred punom salom kolega i klijenata kada Vaš rad uđe u 25 najboljih. Ukoliko Vam nakon tog istraživanja prijava na BalCannes ne znači ništa, nemojte se prijaviti. I promenite profesiju. Ili bar region.“


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari