today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nemojte verovati nikome na reč – istražite…

Vladimir Ćosić, Creative Director u agenciji McCann Beograd, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„Nemojte verovati nikome na reč. Ukoliko se dvoumite, predlažem jedno kratko istraživanje na temu BalCannes-a. Posetite njihov sajt i pogledajte pažljivo agencije koje su se do sada prijavljivale. Pregledajte sve najbolje regionalne kampanje. Pogledajte spisak klijenata koji su učestvovali na ovom festivalu. Saznajte koja vas predavanja i paneli očekuju. Saznajte kakav je bio propratni zabavni program. Setite se ranijih boravaka u Rovinju. Razmislite koliko prilika izuzev ove ima da na jednom mestu susretnete većinu kolega iz regiona. Zamislite blagi adrenalin prilikom prezentovanja svog rada pred punom salom kolega i klijenata kada Vaš rad uđe u 25 najboljih. Ukoliko Vam nakon tog istraživanja prijava na BalCannes ne znači ništa, nemojte se prijaviti. I promenite profesiju. Ili bar region.“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!