Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Nemojte verovati nikome na reč – istražite…

Vladimir Ćosić, Creative Director u agenciji McCann Beograd, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„Nemojte verovati nikome na reč. Ukoliko se dvoumite, predlažem jedno kratko istraživanje na temu BalCannes-a. Posetite njihov sajt i pogledajte pažljivo agencije koje su se do sada prijavljivale. Pregledajte sve najbolje regionalne kampanje. Pogledajte spisak klijenata koji su učestvovali na ovom festivalu. Saznajte koja vas predavanja i paneli očekuju. Saznajte kakav je bio propratni zabavni program. Setite se ranijih boravaka u Rovinju. Razmislite koliko prilika izuzev ove ima da na jednom mestu susretnete većinu kolega iz regiona. Zamislite blagi adrenalin prilikom prezentovanja svog rada pred punom salom kolega i klijenata kada Vaš rad uđe u 25 najboljih. Ukoliko Vam nakon tog istraživanja prijava na BalCannes ne znači ništa, nemojte se prijaviti. I promenite profesiju. Ili bar region.“

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!