Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Nemojte mnogo planirati – prijavite što više radova!

Portal Marketing mreža ekskluzivno predstavlja specijal intervjua sa predstavnicima agencija, koje su prošle godine prijavile svoje radove na BalCannes, prvu regionalnu reviju kreativnosti održanu u okviru Weekend Media Festivala. Ove nedelje o BalCannes-u za naš portal govori Aljoša Bagola, Executive Creative Director u agenciji Pristop Slovenija.

Šta vas je motivisalo da prijavite radove na prošlogodišnji BalCannes i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
BalCannes je showcase najboljih radova iz regije koji se događa na jednom od najvećih i najimpozantnijih stručnih susreta u regiji. Motivacija je zato bila jasna. Agencijama bih savetovao da što manje planiraju i što više prijavljuju, te da u što većem broju prisustvuju prezentaciji izabranih kampanja u Rovinju.

Može li BalCannes, po Vašem mišljenju, uticati na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u regionu?
Svakako. Sećam se kako nam je Bill Clinton na prošlogodišnjem Kanskom festivalu rekao da živimo u eri konsenzusa, pri čemu komunikatori igraju veoma važnu ulogu. Zato BalCannes ne doživljam kao neku post-federativnu inicijativu ili kao još jedno narcisoidno druženje kreativaca, već kao katalizator regijske kreativne energije i stvaralaca konsenzusa među agencijama i klijentima da se – posebno u vreme krize – obavežu da će stvarati vrhunske i odgovorne komunikacije.

U kom smeru bi, po Vašem mišljenju, BalCannes trebao da se razvija u budućnosti?
Pošto je BalCannes imenom duhovito povezan sa Cannes-om, mora paziti da ga uspeh ne zanese i da ne postane još jedan oglašivački festival. Skoncentrisanost na najbolje regijske kampanje, kod kojih je jedina nagrada to da ih na Weekendu prezentujemo svojim kolegama iz regiona, za sve nas, kojima su dosadili stereotipni kreativni festivali, sveža je i privlačna. Dakle ovaj projekat mora ostati veran svojim vrednostima, promoter odgovornih i naprednih komunikacija, kreiranja regionalnog konsenzusa i – što naravno nikako ne šteti – mogućnosti da nakon prezentacija skočimo u more i da se kvalitetno družimo.

Autor: Ivana Parčetić

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!