Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Nemoj da zakasniš!

REGION – Agencija McCann Podgorica osmislila je i kreirala kampanju za podizanjem svesti o značaju prevencije karcinoma dojke „Nemoj da zakasniš!“. U Crnoj Gori karcinom dojke se najčešće otkrije tek kada je u poznom stadijumu i tada svaka treća pacijentkinja izgubi bitku za život, pokazuju istraživanja. Na godišnjem nivou, rak dojke bude dijagnostifikovan kod više od 250 žena, a za zemlju poput Crne Gore, ovo je prilično visoka brojka.
„Smatramo da je značaj kampanje u tome što je, već tokom svog trajanja, počela da daje rezultate. Jasnom i direktnom porukom – Pregledaj se, otkrij na vrijeme i pobijedi. Nemoj da zakasnis!, pozivali smo na prevenciju i preglede ukazujući na to da ova bolest može da se izleči ako se otkrije u svom ranom stadijumu“, rekla je za Marketing mrežu Sandra Vujović, copywriter agencije McCann Podgorica.
Prema njenim rečima, tokom rada na pripremi kampanje, posebnu pažnju su im privukle dve kategorije koje su se pojavile u istraživanjima na pripadnicama ciljne grupe – strah od suočavanja sa problemom i nedovoljna informisanost.

„Edukacija kroz informisanje o samoj bolesti, njenoj prevenciji i uzrocima, kao i naglašavanje značaja redovnih pregleda, dovoljni su da podignu svest, ali ne i da pobede strah od odlaska na preglede, koji je prisutan kod jednog dela žena. Zaključak, da su žene, u izvesnom broju slučajeva, spremne da ignorišu problem, doveo nas je do kreativne ideje – zdravlje je preduslov za ostvarenje želja i snova. Odlučili smo da to sprovedemo kroz TV spot sa veoma dirljivom pričom i ključnim vizualom kojim će dominirati konkretne i upozoravajuće poruke“, objasnila je Vujović.

Kako bi došli do što većeg broja žena, kampanja je komunicirana kroz sledeće kanale: televizija, OOH i društvene mreže. Sve TV stanice sa nacionalnom pokrivenošću podržale su kampanju ustupanjem prostora za emitovanje TV spota. Na najprometnijim lokacijama u Podgorici, bila su postavljena vizuelna rešenja.
Tokom kampanje organizovana je i donatorska izložba u kojoj je učestvovalo dvadesetak poznatih crnogorskih likovnih stvaralaca. Prikupljena novčana sredstva donirana su nevladinoj organizaciji „Zdrava Dona Montenegrina“, koja okuplja žene koje su pobedile karcinom dojke.
Kampanja „Nemoj da zakasniš!“ agencije McCann Podgorica ušla je u 25 najboljih na ovogodišnjem BalCannes-u, regionalnoj reviji kreativnosti i najboljih reklamnih agencija, a profil agencije možete pogledajti na BalCannes Yellow Pages.

Autor: Ivana Parčetić

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!