Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Nema vizije kako će izgledati mediji

Vlast nema viziju kako bi trebalo da izgledaju mediji koji će na najbolji način odgovarati interesima građana, rekla je u intervju FoNetu šefica Medijskog odeljenja Misije OEBS u Srbiji Dragana Nikolić Solomon i ocenila da se zato i odugovlači sa primenom Medijske strategije i donošenjem novih medijskih zakona.
Ona je na kraju sedmogodišnjeg mandata, uoči odlaska na novu dužnost, podsetila da je Medijska strategija usvojena u septembru 2011. i da „građevinski radovi“ na medijskom zakonodavstvu traju duže o dve godine, ukazujući da novi Zakon o javnom informisanju nikako ne može da uđe u skupštinsku proceduru.
Napominjući da mediji, u međuvremenu, godinama opstaju u nemogućim uslovima, Solomon je upozorila da je odlaganje nove medijske regulative opasno, jer je pitanje ko će opstati dok ne budu usvojeni Zakon o javnom informisanju i medijima, Zakon o elektronskim medijima i Zakon o javnim servisima.
Javna rasprava o Nacrtu zakona o javnom informisanju i medijima završena je još krajem marta, napomenula je Solomon, koja ne može da tvrdi da li u Vladi postoji politička volja da se novo medijsko zakonodavstvo usvoji ili ne. Mora, međutim, postojati vizija kako će izgledati mediji, koji će na najbolji odgovarati interesima, ne političara, već građana, naglasila je Solomon.
Ona je istakla da u Nacrtu zakona o javnom informisanju i medijima ima dobrih rešenja, poput odredbi o projektnom finansiranju medija, kako ne bi više neki gradonačelnik sam odlučivao kome će davati novac poreskih obveznika Srbije, rukovodeći se u najvećoj meri svojim političkim interesima. Kako je objasnila Solomon, novim rešenjima predviđeno je formiranje komisija koje će na transparentan način određivati ko ispunjava najbolje uslove da dobro informiše građane.

Nastavak teksta pročitajte na sajtu rtv.rs.

Foto: Fonet (Dragan Antonić)

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!