REGUION – Na ovogodišnjem New Europe Marketu održaće se sedam panela u kojima će učestvovati relevantni izlagači i ključni igrači TV industrije, a razgovaraće se o korisnim i zanimljivim istraživanjima i prezentacijama, najavili su organizatori.
Prepoznatljivi i nezamenjivi delovi NEM-a – soba za privatne screeninge i market – povećani su i modernizovani. U sobi za privatne screeninge prikazivaće se dela kako svetske, tako i lokalne produkcije. Time se na ovogodišnjem NEM-u stavlja veći naglasak na sadržaj koji je u poslednjih nekoliko godina doživeo velike promene u odnosu na način na koji publika doživljava televiziju.
Upravo kao i soba za privatne screeninge, neki paneli fokusiraće se na lokalnu produkciju i njenu važnost u smislu privlačenja i zadržavanja gledalaca. NEM 2018 baviće se i pitanjem sve veće digitalizacije i digitalnih sadržaja. Nadalje, potegnuće se pitanje oglašavanja na tržištu i kako postići ravnotežu između profita i zadovoljstva gledalaca.
Nešto novo, i zasigurno kontroverzno, biće diskusija o problemima piratizacije u regiji CEE i svetu i kako se može poboljšati ovo nepoželjno stanje. Neposredno pre početka Svetskog fudbalskog prvenstva na NEM-u će se raspravljati i o sve većim cenama sportskih TV prava. Tu je, naravno, i panel o tome koje je i kakvo dečje iskustvo s tehnologijom.
Više informacija pronađite na sajtu NEM-a 2018.