Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Neke marketinške poruke svoj puni domet imaju upravo u štampi!

„Ideju može da ima svako. Doći do upotrebljive kreativne ideje je ipak malo teže – u tome svakako pomaže talenat, znaje i iskustvo, ali i razni kreativni alati. Takođe, jako je važno imati timski pristup, pogotovo kad se radi o kreativnoj upotrebi medija koja prevazilazi klasične advertajzing formate“, rekla je Milena Kvapil, Creative Director u Media Impact Srbija, u intervjuu za sajt UEPS-a.

Prema njenim rečima, „selidba“ oglašivača na digital je izazov, ali sa druge strane znamo da štampani mediji još uvek imaju svoje mesto i cilj kvalitetnim sadržajem zadržati oglašivače. „Neke marketinške poruke svoj puni domet imaju upravo u štampi, a tu pre svega mislimo na one upućene tradicionalnijem delu čitalaca kojima su novine još uvek bliskije od digitalnih medija. Istovremeno, novine služe i za jednu specifičnu komunikaciju sa čitaocima naročito kad su u pitanju akcije ili pokloni. Uz Blic se godinama poklanjaju knjige, što je svojevrsni vid edukacije i podrške kulturi.“

Ceo intervju pročitajte OVDE.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!