Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Neke marketinške poruke svoj puni domet imaju upravo u štampi!

„Ideju može da ima svako. Doći do upotrebljive kreativne ideje je ipak malo teže – u tome svakako pomaže talenat, znaje i iskustvo, ali i razni kreativni alati. Takođe, jako je važno imati timski pristup, pogotovo kad se radi o kreativnoj upotrebi medija koja prevazilazi klasične advertajzing formate“, rekla je Milena Kvapil, Creative Director u Media Impact Srbija, u intervjuu za sajt UEPS-a.

Prema njenim rečima, „selidba“ oglašivača na digital je izazov, ali sa druge strane znamo da štampani mediji još uvek imaju svoje mesto i cilj kvalitetnim sadržajem zadržati oglašivače. „Neke marketinške poruke svoj puni domet imaju upravo u štampi, a tu pre svega mislimo na one upućene tradicionalnijem delu čitalaca kojima su novine još uvek bliskije od digitalnih medija. Istovremeno, novine služe i za jednu specifičnu komunikaciju sa čitaocima naročito kad su u pitanju akcije ili pokloni. Uz Blic se godinama poklanjaju knjige, što je svojevrsni vid edukacije i podrške kulturi.“

Ceo intervju pročitajte OVDE.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!