Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ne verujemo u društvo u kome se mora ćutati!

REGION – Rasprava o Domaćici užarila je društvene mreže, a Kraševa kampanja u kojoj su na ambalažu omiljenog keksa uz naziv dodata druga zanimanja otvorila je niz pitanja o položaju žena u društvu u Hrvatskoj.

Dizajnerski dvojac Sean Poropat i Jelena Fiškuš, tvorci poznatog, nagrađivanog istarskog studija za dizajn i komunikacije Studio Sonda iz Vižinade kraj Poreča, koji su Kraš kampanju osmislili, kažu da je zapravo u mnoštvu različitih reakcija mnogo muškaraca i žena koji se javljaju sa pozitivnim komentarima jer smatraju da je to važna tema o kojoj se nedovoljno razgovara u društvu te pohvaljuju hrabar iskorak Kraša.

– Verujemo da će podrška kampanji samo rasti kako kampanja bude dalje odmicala. Ovako analizirajući hladne glave, mislimo da se jedan deo uvredio misleći da se Domaćica odriče svog imena ili da se napada tradicionalna uloga domaćice. To nikako nije slučaj. Reč je o limitiranoj seriji pakovanja koja ukazuje na određene činjenice i statistike. Domaćica ostaje brend, to ime sa ponosom nosi na pakovanju, no želi se osvestiti potreba ravnomernijeg učestvovanja u kućnim poslovima bez obzira na to jesu li žene zaposlene izvan ili unutar kuće – ističu Sean i Jelena, za Jutarnji.hr. Dodaju da je drugi prigovor kampanji: „Neka keks ostane keks i što keks ima progovarati o takvim stvarima“.

– No, činjenica je da brendovi imaju zadatak uticati na osveštavanje o važnim temama jer imaju snažnu moć. Pogledajte samo ovaj primer, kolika se pompa stvorila. U svetu to nije ništa novo, a kod nas se ljudi još uvek sablažnjavaju. Po toj logici možemo reći i neka tenisice budu samo tenisice, neka šamponi ostaju samo šamponi… Imamo sjajne primere sličnih komunikacijskih kampanja u svetu koje su imale snažan uticaj na promene, čak i kada ih je javnost u početku ovako dočekivala. Svaki izlazak iz komfort zone je riskantan. Ovakve reakcije, nažalost, umesto da idemo progresivno dalje kao društvo, mogu uticati na povlačenje drugih brendova koji mogu biti snažni generatori promena, iz straha da ne budu prozivani. Znači li to da treba ćutati i ne talasati? To nije društvo u koje verujemo – dodaju Jelena i Sean.

Više informacija na portalu jutarnji.hr.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!