Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ne pitaj internet. Pitaj pravog doktora.

SVET – Kompanija Babylon pokrenula je u Velikoj Britaniji OOH kampanju koja se poigrava navikom ljudi da na internetu istražuju pitanja vezana za njihovo zdravlje tzv. cyberhondrijom.

Plakati, koje je radila agencija Ogilvy & Mather London, prikazuju pretraživač sa odgovorom na pitanja koja internet korisnici redovno postavljaju, kao što su „gubitak kose“ i predloženi odgovor „Da li ste mislili: Erektivna disfunkcija?“; „Glavobolja.“ i „Da li ste mislili: Tumor mozga?“ i jedan primer intuitivnog dopunjavanja teksta u pretraživaču „Bol u grlu…“ sa dodatim „vaša supruga vas vara.“

Slogan kampanje je „Ne pitaj internet. Pitaj pravog doktora.“

Aplikacija Babylon daje AI medicinske savete, koje pružaju pravi doktori, u odgovoru na pitanja korisnika. Korisnici aplikacije takođe mogu razgovarati sa doktorom ili terapeutom putem video linka preko aplikacije, kao i naručiti testove, recepte i isporuku lekova.

Više informacija pronađite na portali Creativity.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!