SVET – Kompanija Babylon pokrenula je u Velikoj Britaniji OOH kampanju koja se poigrava navikom ljudi da na internetu istražuju pitanja vezana za njihovo zdravlje tzv. cyberhondrijom.
Plakati, koje je radila agencija Ogilvy & Mather London, prikazuju pretraživač sa odgovorom na pitanja koja internet korisnici redovno postavljaju, kao što su „gubitak kose“ i predloženi odgovor „Da li ste mislili: Erektivna disfunkcija?“; „Glavobolja.“ i „Da li ste mislili: Tumor mozga?“ i jedan primer intuitivnog dopunjavanja teksta u pretraživaču „Bol u grlu…“ sa dodatim „vaša supruga vas vara.“
Slogan kampanje je „Ne pitaj internet. Pitaj pravog doktora.“
Aplikacija Babylon daje AI medicinske savete, koje pružaju pravi doktori, u odgovoru na pitanja korisnika. Korisnici aplikacije takođe mogu razgovarati sa doktorom ili terapeutom putem video linka preko aplikacije, kao i naručiti testove, recepte i isporuku lekova.
Više informacija pronađite na portali Creativity.