today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ne nose svi heroji plašt!

Šta određuje heroje? Plašt? Ne! Jer ne nose svi heroji plašt. Heroja određuje njegov način i pristup životu i njegovim izazovima.

Slepi i slabovidi ljudi u Srbiji koji rade u salonima za masažu Saveza slepih Srbije i Gradske organizacije slepih Beograda su heroji ove kampanje. Oni su prevazišli svoje ograničenje i pretvorili ga u prednosti. Uz pomoć svog istančanog čula dodira sada pomažu drugim ljudima u borbi protiv bola.

Filmski heroji vole da rade u tišini i da se njihov pravi identitet ne otkrije. Ali heroje ove kampanje morate lično upoznati da bi mogli da vam pomognu. Zato je osnovni cilj kampanje: upoznati javnost sa postojanjem salona za masažu Dodir i BioSana. Ostvarivanje ovog cilja dovelo bi do ispunjenja i drugih važnih ciljeva, kao što su popunjenost kapaciteta salona i nova zapošljavanja.
Ideja kampanje, pored direktne pomoći salonima, jeste poboljšanje pozicije slepih i slabovidih osoba u društvu i otklanjanje predrasuda koje prema njima postoje.

Herojske masaže stoje na raspolaganju svima i svima su ponekad potrebne, ali je ova kampanja bila usmerena prema onima koji već imaju izgrađenu naviku odlaska na masaže, onima kojima je masaža neophodna, bez obzira da li zbog zdravstvenih razlog ili zbog opuštanja, kao i onima koji se aktivno bave sportom, profesionalnim ili rekreativnim. Zbog činjenice da saloni postoje samo u Beogradu, oglasne poruke su slate ka njegovim stanovnicima.

Sa druge strane, indirektno je trebalo doći do slepih i slabovidih ljudi koji nisu znali da ovakvu šansu za zaposlenje imaju, i motivisati ih da se obrazuju u tom smeru i kasnije zaposle u jednom od salona. Takođe, podstaći ih da se pokrenu i budu aktivni članovi društvene zajednice.

S obzirom na polje naše ekspertize i na činjenicu da ljudi sve više svog slobodnog vremena provode onlajn, kanali komunikacije koji su korišćeni su Facebook i specijalna landing stranica kreirana za potrebe kampanje. Na Facebook-u je napravljena stranica pod nazivom Ko još ne nosi plašt? Na stranicu su postavljane redovne objave ali i oglasi. Kampanja je realizovana u fazama. Prva faza je bila i teaser faza pod sloganom Ko još ne nosi plašt? U ovom delu su predstavljeni opštepoznati heroji koji ne nose plašt, kao što su Wolverine, Ironman, Flash, Kapetan Amerika. Nakon ove faze usledila je faza otkrivanje heroja kampanje Backman-a i njegovih supermoći. Objave i Dark postovi oglasi sa stranice su usmeravali korisnike na spomenutu landing stranicu koja je sadržala formu za zakazivanje masaže.

Osim forme, landing stranica je sadržala osnovne informacije o salonima kao i o masažama. Od početka kampanje su ukupno zakazane 42 masaže preko forme na landing stranici. To znači da od kad je postavljena landing strana, u proseku svakog dana je u salone došla bar jedna osoba koja je masažu zakazala preko forme. Dark post oglasi na Facebook-u došli su do 100 512 korisnika ove društvene mreže, dok je objave sa stranice videlo 18 230 korisnika.

Landing stranica je imala 5 266 korisnika. Više korisnika je došlo preko dark postova nego sa sponzorisanih objava, ali je zanimljivo da su korisnici koji su došli na sajt nakon što su videli sponzorisane objave zakazali više masaža. Facebook stranica Ko još ne nosi plašt? ostvarila je preko 930 like-ova i preko 950 followera.

“Kampanja dobro napreduje. Srećni smo svaki put kada neko zakaže masažu u salonima preko naše forme, jer znači da pomažemo njihovom uspešnom poslovanju. Raduje nas i interesovanje ljudi na društvenim mrežama. Oni postavljaju pitanja, žele više da znaju o salonima i našim herojima.”

Najbolja i najkreativnija rešenja se dobiju kada se naiđe na naizgled nerešiv problem. Prvo se javlja misao koja se organizuje u ideje i planove, a zatim se transformišu planovi u realnost i menjaju je. A ako se radi na problemima društvene zajednice koja daje idejama mogućnost da se kombinuju onda se stvaraju inovacije i celo društvo ide napred.

Autor teksta: agencija Degordian

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!