Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Ne daj da te spinuju!

U okviru Kampanje za medijsku pismenost projekta Medijske koalicije raspisan je nagradni konkurs za srednjoškolce i studente između 16. i 25. godina “Ne daj da te spinuju”.
Medijska koalicija poziva mlade  da predstave svoje viđenje medija, na koji način mediji izveštaju, da li se i kako se krše novinarska pravila, na koji način mediji spinuju javnost ili da putem video snimka prenesu poruku primaocima informacija na koji način bi trebalo da posmatraju medije. Konkurs je otvoren do 15. jula.
Kampanja Medijske koalicije pod nazivom „Ne daj da te spinuju“, posvećena medijskoj pismenosti ima cilj da se, pre svega mladi, podstaknu na kritički odnos prema medijskim sadržajima i razlikovanje informacije od zabave i profesionalnog od neprofesionalnog novinarstva.

Danas, kada je svakim danom sve više medija, postalo je teško razlikovati objektivnu i potpunu informaciju od lažne, manipulativne, iskrivljenje i poluistinite. Svi analitičari i istraživači su složni u tome da mediji utiču na mišljenja i uverenja građana, bez obzira na razlike u stepenu tog uticaja. Međutim, srednjoškolci u Srbiji veruju da mediji nemaju veliki uticaj na njihovo mišljenje, dok sa druge strane smatraju da oni često fomiraju mišljenje većine u njihovoj okolini, pokazalo je istraživanje Biroa za društvena istraživanja (BIRODI).

Više informacija o konkursu i kampanji pronađite na sajtu http://www.medijskapismenost.net/

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!