today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ne čekaj! #čekiraj

Povodom 20. marta, Nacionalnog dana borbe protiv raka dojke, kompanija AVON Srbija u saradnji sa svojim agencijama partnerima, pokrenula je kampanju pod nazivom „Ne čekaj! #čekiraj“.

Kampanja je preplavila društvene mreže i ulice Beograda, a 20. marta roza vrpca krasila je sve naslovne strane dnevnih novina u Srbiji.

„Više od jednog veka Avon je posvećen misiji da živote žena učini boljim. Kako žena ne može zaista biti osnažena ukoliko je ugroženo njeno zdravlje ili njena porodica, naša predanost da budemo odgovorni prema zajednici u kojoj radimo, jeste neodvojivi deo naše misije i naše obećanje ženama širom sveta“, navodi se na sajtu ove kompanije.

Rak dojke je najčešći maligni tumor i jedan od vodećih uzročnika prevremene smrti kod žena i u Srbiji i svetu. Prema svetskoj zdravstvenoj organizaciji, od raka dojke godišnje umre 502.000 žena u svetu. U Srbiji godišnje od raka dojke oboli približno 4000, oko 1600 žena umre od ove bolesti. Kod više od polovine žena bolest se otkrije u poodmakloj fazi. Otkriven u ranoj fazi, rak dojke može biti izlečiv u 90 odsto slučajeva.

Danas smo ponosni na činjenicu da je Avon vodeća kompanija u svetu koja podržava borbu protiv raka dojke. Putem Avon akcija u 50 zemalja ukupno je donirano više od $815 miliona dolara za podršku programima koji se bore protiv raka dojke, dok su mamografski i klinički pregledi obezbeđeni za više od 18 miliona žena širom sveta.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!