SVET – IAB UK optužio je oglašivače da su „clickheads“ u svojoj novoj inicijativi koja poziva na usvajanje boljih mernih standarda za online oglašavanje.
Ovo strukovno udruženje poslalo je otvoreno pismo na adrese više od 100 brendova – uključujući BMW, Diageo, Ford, John Lewis, Mondelez International, Netflix, Procter & Gamble, Sky i Unilever – u kojem upozoravaju na oslanjanje industrije na „isprazna merenja“, kao što su CTR brojke za merenje efikasnosti online medija, piše Campaign.
U pismu IAB oglašavače upozorava da su „clickheads“ i poziva ih da ne koriste CRT metrike u svojim izveštajima. Kao deo ove inicijative, IAB je proglasio 12.02. za nacionalni Anti-Click-Through Day, te su lansirali svoj Measurement Toolkit najbolje prakse u merenju digitalnih oglasa.
Deo inicijative je i video koji pokazuje kako su se ‘infiltrirali’ u britanske medijske agencije kako bi izbrisali CTR-e iz njihovih izveštaja.
CTR metrike su na udaru kritika već godinama. Godine 2014. Mel Exon, tadašnji Digital Director u Bartle Bogle Hegarty London, opisao je CTR-ove kao „jednostavne zombije“ jer se još uvek pojavljuju u medijskim izveštajima „u odsutnosti bilo čega što bi se smatralo korisnim“.
Više informacija pročitajte OVDE.