Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

NDNV: Vlasti se ne pridržavaju Medijske strategije

Predsednik Izvršnog odbora Nezavisnog društva novinara Vojvodine (NDNV) Nedim Sejdinović kritikovao je u petak vlasti u Srbiji i ocenio da se ne pridržavaju Medijske strategije koju su sami doneli. Sejdinović je na tribini rekao da je država već na startu pokazala da ne želi da se pridržava Akcionog plana iz Medijske strategije, tako što nije primenila Zakon o kontroli državne pomoći, već je nastavila da finansira državne medije i tako ugrožava konkurenciju i formiranje medijskog tržišta.
On je kritikovao i medije zbog načina na koji su izveštavali u predizbornoj kampanji i rekao da se još jednom pokazalo da je većina medija „u službi političke elite i ekonomskih moćnika“. Prema njegovim rečima, u predizbornoj kampanji bilo je mnogo profesionalnih propusta, a mediji su uglavnom prenosili samo izjave političara, dok se složenijim temama nisu bavili, kao što su propustili da se kritički pozabave predizbrnim obećanjima političara. Sejdinović je naveo da je monitoring štampanih medija, koji je NDNV sprovodio tokom predizborne kampanje, pokazao da su se mediji temom decentralizacije Srbije bavili veoma retko.
„Na primer, tokom celog marta, štampani mediji u Srbiji imali su 53 priloga o decentralizaciji, što je recimo za 20 puta manje u odnosu na broj priloga u kojima su se bavili temom Kosova“, rekao je Sejdinović. Prema njegovim rečima, medijskom scenom Vojvodine dominiraju beogradski mediji, koji, kako je ocenio, nemaju senzibilitet za ovu pokrajinu, već je doživljavaju kao „ruralni, egzotični region, u kojem žive neke manjine“. „Moglo bi se reći da mediji o Vojvodini izveštavaju na nivou incidenta“, kazao je Sejdinović.

Izvor: Beta

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!